Další rozruch kolem elektrického tahače Tesla Semi pak vyvolalo video, které pořídil a na svůj Instagram umístil jistý Roy Greenberg. Ten totiž zpozoroval nový tahač v designovém centru Tesly v Hawthorne a o svůj objev se ihned podělil se světem.
Po většinu videa se na tahač díváme sice zezadu a z dálky, ovšem i tak jsou hezky vidět důkladně aerodynamicky zakrytovaná kola, elegantní nízké zadní světla i boční panely, které mají zakrýt mezeru mezi tahačem a návěsem, čímž má dojít ke zlepšení aerodynamiky a snížení spotřeby.
Během krátkého pohledu z boku jsou pak dobře vidět dveře otevírající se proti směru jízdy, jak to známe například z vozů Rolls-Royce nebo starých československých náklaďáků viz. Praga V3S. Zajímavým detailem jsou i okýnka, která se sice nedají stahovat, ale dají se lehce vyklopit do strany. Pravděpodobně další oběť nadprůměrné aerodynamiky.
Co však vidět není, je prostor pro baterie, který dle odborníků musí být enormní. Baterie pohánějící tahač by měla mít kapacito 1 MWh, takže při současných technologiích by měla být 10x větší, než baterie v Tesla Model S P100D. Pro nic tak kolosálně velkého se však na tahači evidentně nenachází dostatek prostoru.
Nabízejí se tak pouze tři možnosti: 1. Tesla vlastní nové technologie na výrobu kompaktnějších baterií, 2. baterie nebude mít tak velkou kapacitu 3. Tesla blafuje a spoléhá na to, že do dodávek prvních tahačů Tesla Semi se ji podaří vyvinout výkonnější baterie.
Odpověď samozřejmě neznáme, ovšem vzhledem k tomu, že první předobjednané tahače Tesla Semi by se měly objevit na silnicích už za cca 2 roky doufáme, že Tesla má vše pevně v rukou a nebude jí čekat stejný propadák, jako při zahajování výroby Modelu 3.