Pokud vám název společnost Anheuser-Busch nic neříká, pak situaci rychle napravíme. Právě tato společnost totiž stojí za výrobou piva "Budweiser" a dlouhé roky se soudila se společností Budějovický Budvar o název Budweiser. Většinu sporů však prohrála, takže ve většině států Evropy naleznete její pivo pouze pod označením "Bud".
To jsme ale poněkud odbočili. Zásadní pro nás totiž je, že tato společnost si objednala 40 elektrických tahačů Tesla Semi. Pouhý měsíc od představení se tak jedná zatím o největší objednávku, která překonává i společnosti jako Walmart, DHL nebo J.B. Hunt.
Důvodem volby tahačů Tesla však nebyla image, ale snaha naplnit plán, jehož cílem je snížit uhlíkovou stopu společnosti o 30 % a to do roku 2025. Jen pro vaši představu, oněch 30 procent se rovná odstranění zhruba 500.000 automobilů ze silnic každý rok.
Není proto překvapením, že Tesla není jediná pokroková společnost, se kterou Anheuser-Busch spolupracuje. Podle dřívějších zpráv má zájem o vodíkem poháněné náklaďáky vyráběné společností Nikola, spolupracuje na systémech autonomního řízení se společnostmi Otto a Uber Freight a také spolupracuje se společností Convoy trucking company.