Bývalý pilot Formule 1 ani filmový kaskadér se v pozici testovacího jezdce Grand Tour příliš neosvědčili, takže na řadu přišel James May a jeho kandidát. Tím se stal údajně "bývalý zloděj aut", který měl nabrat řadu zkušeností během útěků před policií. Své řemeslo však na hřebík ještě nepověsil, jak se zdá.
Pořadu Grand Tour se pod odchodu "Američana" stále nedaří najít nového testovacího jezdce, jak nás neustále informují prostřednictvím dalších a dalších videí s neúspěšnými kandidáty.
První zmařenou nadějí byl bývalý závodník Formule 1 Mark Webber, který však nedokázal jezdit v ničem jiném, než bylo Porsche. Po něm se na startovním poli objevil filmový kaskadér, který ale úspěšně roztřískal hned dva speciální ostré Renaulty. Na řadu se tak dostal May a jeho kandidát: bývalý zloděj aut.
Ten začal pořádně zostra, ovšem jeho jízda byla spíše stylová než rychlá. Dlouhé protáčení pneumatik doprovázené kouřem a časté projíždění zatáček bokem zkrátka rychlá kola nedělá. Jak rychle by kolo zajel se však nedovíme, neboť s exkluzivním BMW M4 CS už se nevrátil.
Amazon tak nadále pokračuje v propagaci druhé série pořadu Grand Tour, který by měl mít svou premiéru již 8. prosince. Podle vyjádření Jemery Clarksona v jednom z videí týkajících se právě premiéry 2. série se v nových dílech dočkáme drobných změn, které reagují na kritiku některých prvků ze série první.
Grand Tour se tak evidentně poučil a zbavil se už balastu v podobě soutěže s celebritami (které vždy náhodou zahynou) nebo právě testovacího jezdce vystupujícího pod přezdívkou "Američan", který mnohým lidem k srdci nepřirostl. Ba naopak.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?