Bývalý pilot Formule 1 ani filmový kaskadér se v pozici testovacího jezdce Grand Tour příliš neosvědčili, takže na řadu přišel James May a jeho kandidát. Tím se stal údajně "bývalý zloděj aut", který měl nabrat řadu zkušeností během útěků před policií. Své řemeslo však na hřebík ještě nepověsil, jak se zdá.
Pořadu Grand Tour se pod odchodu "Američana" stále nedaří najít nového testovacího jezdce, jak nás neustále informují prostřednictvím dalších a dalších videí s neúspěšnými kandidáty.
První zmařenou nadějí byl bývalý závodník Formule 1 Mark Webber, který však nedokázal jezdit v ničem jiném, než bylo Porsche. Po něm se na startovním poli objevil filmový kaskadér, který ale úspěšně roztřískal hned dva speciální ostré Renaulty. Na řadu se tak dostal May a jeho kandidát: bývalý zloděj aut.
Ten začal pořádně zostra, ovšem jeho jízda byla spíše stylová než rychlá. Dlouhé protáčení pneumatik doprovázené kouřem a časté projíždění zatáček bokem zkrátka rychlá kola nedělá. Jak rychle by kolo zajel se však nedovíme, neboť s exkluzivním BMW M4 CS už se nevrátil.
Amazon tak nadále pokračuje v propagaci druhé série pořadu Grand Tour, který by měl mít svou premiéru již 8. prosince. Podle vyjádření Jemery Clarksona v jednom z videí týkajících se právě premiéry 2. série se v nových dílech dočkáme drobných změn, které reagují na kritiku některých prvků ze série první.
Grand Tour se tak evidentně poučil a zbavil se už balastu v podobě soutěže s celebritami (které vždy náhodou zahynou) nebo právě testovacího jezdce vystupujícího pod přezdívkou "Američan", který mnohým lidem k srdci nepřirostl. Ba naopak.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.