Bývalý pilot Formule 1 ani filmový kaskadér se v pozici testovacího jezdce Grand Tour příliš neosvědčili, takže na řadu přišel James May a jeho kandidát. Tím se stal údajně "bývalý zloděj aut", který měl nabrat řadu zkušeností během útěků před policií. Své řemeslo však na hřebík ještě nepověsil, jak se zdá.
Pořadu Grand Tour se pod odchodu "Američana" stále nedaří najít nového testovacího jezdce, jak nás neustále informují prostřednictvím dalších a dalších videí s neúspěšnými kandidáty.
První zmařenou nadějí byl bývalý závodník Formule 1 Mark Webber, který však nedokázal jezdit v ničem jiném, než bylo Porsche. Po něm se na startovním poli objevil filmový kaskadér, který ale úspěšně roztřískal hned dva speciální ostré Renaulty. Na řadu se tak dostal May a jeho kandidát: bývalý zloděj aut.
Ten začal pořádně zostra, ovšem jeho jízda byla spíše stylová než rychlá. Dlouhé protáčení pneumatik doprovázené kouřem a časté projíždění zatáček bokem zkrátka rychlá kola nedělá. Jak rychle by kolo zajel se však nedovíme, neboť s exkluzivním BMW M4 CS už se nevrátil.
Amazon tak nadále pokračuje v propagaci druhé série pořadu Grand Tour, který by měl mít svou premiéru již 8. prosince. Podle vyjádření Jemery Clarksona v jednom z videí týkajících se právě premiéry 2. série se v nových dílech dočkáme drobných změn, které reagují na kritiku některých prvků ze série první.
Grand Tour se tak evidentně poučil a zbavil se už balastu v podobě soutěže s celebritami (které vždy náhodou zahynou) nebo právě testovacího jezdce vystupujícího pod přezdívkou "Američan", který mnohým lidem k srdci nepřirostl. Ba naopak.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.