Na první pohled to vypadá jako klasický Jeep Wrangler, ovšem pokud se podíváte lépe na některé detaily, pak si nejspíš začnete všímat, že tu něco nesedí. Pokud bychom se ale podívali pod kapotu tohohle krasavce, pak bychom rychle zjistili, že tu nesedí vlastně téměř nic.
To co se zdá být Wranglerem je totiž replika, kterou postavila indická společnost Jeep Studio. Jak se na to tváří Jeep netušíme, nicméně replika je to tak dokonalá, až se tomu nechce věřit. Nechybí dokonce ani nálepky JEEP a informace o typu a objemu motoru.
Základem pro stavbu této repliky se stal indický off-road Mahindra Thar, který už je sám o sobě Wrangleru až nápadně podobný. V Jeep Studio však zašli ještě dál, na celé měsíce se zavřeli v dílně a vytvářeli zcela nové karosářské panely, které se přesně drží předlohy.
Jak uvádí web Indian Autos Blog, na věrohodnosti celé repliky přidávají i nová čelní a zadní světla využívající LED technologie, masivní zrcátka přímo z Wrangleru, speciální úchyty pro zavírání kapoty, zesílená záď vozu, upravená skla, 33-palcové off-road pneumatiky Maxxis na černých terénních ráfcích a matně černá barva.
vůz pohání 2.5 litrový CRDe dieselový motor o výkonu 105 koní a točivém momentu 247 Nm. Aby tvůrci celé repliky předešli jakýmkoliv problémům s údržbou, nechali motorový prostor takřka netknutý, takže servis probíhá úplně stejně, jako u modelu Thar.
Jak se na repliku tváří Jeep netušíme, nicméně podobu se zde povedlo zkopírovat neskutečným způsobem.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.