Na první pohled to vypadá jako klasický Jeep Wrangler, ovšem pokud se podíváte lépe na některé detaily, pak si nejspíš začnete všímat, že tu něco nesedí. Pokud bychom se ale podívali pod kapotu tohohle krasavce, pak bychom rychle zjistili, že tu nesedí vlastně téměř nic.
To co se zdá být Wranglerem je totiž replika, kterou postavila indická společnost Jeep Studio. Jak se na to tváří Jeep netušíme, nicméně replika je to tak dokonalá, až se tomu nechce věřit. Nechybí dokonce ani nálepky JEEP a informace o typu a objemu motoru.
Základem pro stavbu této repliky se stal indický off-road Mahindra Thar, který už je sám o sobě Wrangleru až nápadně podobný. V Jeep Studio však zašli ještě dál, na celé měsíce se zavřeli v dílně a vytvářeli zcela nové karosářské panely, které se přesně drží předlohy.
Jak uvádí web Indian Autos Blog, na věrohodnosti celé repliky přidávají i nová čelní a zadní světla využívající LED technologie, masivní zrcátka přímo z Wrangleru, speciální úchyty pro zavírání kapoty, zesílená záď vozu, upravená skla, 33-palcové off-road pneumatiky Maxxis na černých terénních ráfcích a matně černá barva.
vůz pohání 2.5 litrový CRDe dieselový motor o výkonu 105 koní a točivém momentu 247 Nm. Aby tvůrci celé repliky předešli jakýmkoliv problémům s údržbou, nechali motorový prostor takřka netknutý, takže servis probíhá úplně stejně, jako u modelu Thar.
Jak se na repliku tváří Jeep netušíme, nicméně podobu se zde povedlo zkopírovat neskutečným způsobem.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.