Pokud se snažíte něco úspěšné prodat, rozhodně byste neměli podceňovat kvalitu a formu inzerátu. Skvělým příkladem může být právě tato Honda Accord, jejíž hodnota při prodeji na eBay vyletěla díky skvěle zpracovanému videu během pár hodin o 97.5%.
Video, jehož hlavním účinkujícím je postarší Honda Accord, si na YouTube prohlédlo během pár hodin 320.000 lidí a na fóru Reddit už sklidilo 3.000 komentářů. Největším úspěchem je však počet "dražitelů" na eBay, kde se cena během pár hodin vyšplhala z 499 (11.000 korun) dolarů na 20,600 dolarů (454.000 korun) a další dražitelé se neustále přidávají - v době psaní tohoto článku jich je 88.
Aukce přitom potrvá dalších šest dnů, takže Accord dostane šanci ještě růst na hodnotě. Úsměvnou skutečností však je, že už nyní stojí jen o pár tisíc méně, než zcela nová Honda Accord 2018, jejíž základní cena činí 23,570 dolarů (520.000 korun).
Co se reklamy týče, tu natočil snoubenec majitelky vozu, aby jí pomohl s prodejem (slečna na videu je však pouze najatá herečka, nikoliv majitelka). A jak je z videa patrné, snoubenec majitelky jistě nepatří mezi začátečníky co se práce s kamerou / dronem a editačním programem týče. Reklama má myšlenku, obrazově je skvěle zpracovaná a člověku se nechce věřit, že vznikala pod rukama amatéra. Když se ale podíváme na další videa na YouTube kanálu "FulariousTV", ničemu se nedivíme.
Jakkoliv je ale reklama zdařilá, stav automobilu už tak prémiový není a je velice těžké pochopit, proč chce někdo utratit tolik peněz za 21 let starý automobil, když za nepatrně vyšší částku už může mít zcela nový a v perfektním stavu.
Co se totiž nabízeného Accoru týče, vůz vyrobený v roce 1996 s dvoudveřovou karoserií Coupé není nijak výjimečný ani nespadá pod žádnou limitovanou edici. Jeho nájezd je pro USA vcelku průměrných 227.070 kilometrů a karoserie už jistě zažila lepší časy, neboť při pozornějším pohledu si jistě všimnete některých rýh a bublinek koroze.
Prodejce se však snaží zaujmout a tak dle inzerátu přihodí k autu ještě pár gumových kachniček a kazetový konvertor s 3.5 milimetrovým Jack konektorem. Kočku a kávovar si však prodávající nechá.
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.
Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.
Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.
Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.
Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.
Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout?
Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.
Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.
Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.
Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.