Svatá trojice motoristického šílenství Clarkson, Hammond a May dorazí s novými díly druhé série motoristického pořadu The Grand Tour ještě před koncem tohoto roku, jak slibovali! Od 8. prosince se budeme moci každý týden těšit na pořádnou show, jejíž obsah nám poodhaluje fantastický Trailer plný nádherných aut a skvělé hudby z Bondovky.
První sezóna měla své klady a zápory - ostatně nemůžeme se ničemu divit. Trio oblíbených moderátorů muselo přejít na zcela nový formát pořadu, který navíc značně svazovaly hrozby žalod od BBC, pokud se nový pořad snad jen trochu přiblíží Top Gearu.
I přes některé slabší momenty si však The Grand Tour zamilovali statisíce, (dost možná i stamiliony) lidí, kteří se nemohli dočkat druhé série, která se jistě poučí z chyb té první a dovede celý koncept k dokonalosti. A zda se to povedlo budeme moci zjistit již od 8. prosince, kdy se The Grand Tour vrátí zpět na obrazovky i monitory majitelů / uživatelů Amazon Prime.
A aby nám Amazon to čekání zkrátil, vypustil rovnou i trailer, ve kterém můžeme vidět exkluzivní vozy jako Bugatti Chiron, starší Mercedesy, Hammonda na motorce, lyžující Jaguary a mnoho dalšího. Podle vyjádření Amazonu se s triem moderátorů podíváme do lokací jako Chorvatsko, Mozambik, Dubai, Španělsko, Švýcarsko, Colorado nebo New York.
Z 2 minuty dlouhého traileru je zkrátka jasné, že se máme rozhodně na co těšit a že to nebude žádná nuda. Ostatně nechybí ani záběry na Hammonda i vozu Rimac One, ve kterém utrpěl vážnou nehodu která celé natáčení řádně protáhla.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?