Holandský společnost RemetzCar, která se zabývá úpravou automobilů na limuzíny, na sebe strhla velkou pozornost zhruba před rokem, kdy představila Teslu Model S upravenou na pohřební vůz. Nyní se však společnost vrací zpátky na scénu se svým projektem "Model S Shooting Brake" - tedy s elektrickou Teslo kombi.
Podle zpráv, které zprostředkoval web CarScoops, si speciální úpravu objednal holandský sběratel zhruba před rokem. Společnost pak oznámila, že vyrobeno bude nanejvýš 20 elektromobilů v této karosářské úpravě. Vzhledem k tomu, o jakou raritu se jedná, nemáme o zbývajících 19 kusů sebemenší obavy. Sběratelé z celého světa se o ně jistě postarají.
K dispozici máme prozatím jen jakousi grafickou skicu bez jakýchkoliv výrazných detailů, ovšem už nyní si troufáme hádat, že zadní část si prošla kompletní přestavbou zahrnující i výměnu zadních skel ve dveřích. Mimo to se zdá, že zadní nárazník by se mohl dočkat zvýraznění či vytažení. Třešničkou na dortu pak bude křídlo na pátých dveřích, které podle všeho dostane velmi agresivní a ostré tvary.
Informací máme bohužel jak šafránu, nicméně při pohledu na výtvory společnosti, mezi kterými nechybí pohřební Tesla Model S nebo různé Mercedesy či Land Rovery upravené na dlouhé limuzíny, nemáme o budoucnost a kvalitu tohoto projektu strach.
Tiše doufáme, že v průběhu příštích měsících se o voze dozvíme něco víc, ovšem i kdyby ne, premiéra je naplánována na první týden měsíce března, pravděpodobně tedy na ženevský autosalon.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.