Video které dnes automobilka Škoda Auto vyvěsila na svůj YouTube nese příznačný název "Halloween jinak. Probuďte v sobě dítě" a pracuje jak s klasickou dýní, tak se skeletem Škody Citigo.
Obsah videa by se dal shrnout známou (a pravdivou) frází "Chlapi nikdy nedospějí, jen se mění cena jejich hraček", nicméně na webu samotné automobilky nalezneme text, který celé video provází a vysvětluje.
"Děti žijí ve světě plném fantazie, her a radosti, ale s přibývajícími roky místo toho nastupují povinnosti a starosti. Dětská duše však dál dříme v každém z nás. Fantazii a hravost tak v sobě můžou probudit i dospělí a před Halloweenem se pustit i do něčeho většího, než je vydlabání dýně. To se podařilo Jakubu Slukovi, hrdinovi videa u tohoto článku. Jakub ve své garáži většinou pečuje o silné motorky, tentokrát ale udělal místo něčemu většímu."
"Rám modelu Škoda Citigo s dveřmi i kapotou díky němu doznal několika zásadních úprav, při kterých byly v permanenci rozbrušovačka, svářečka a spousta oranžové barvy."
Pokud se pohybujete pouze ve světě dvoustopých dopravních prostředků, nejspíš vám jméno Jakub Sluka nic moc říkat nebude, stejně jako nám.Když jsme se ale rozhlédli po internetu, celkem rychle jsme našli jeho dílnu "Kabajz Garage", která se specializuje na servis a úpravu motorek značky Harley Davidson.
My se bohužel v motorkách absolutně nevyznáme, nicméně už od pohledu vypadají velice zdařile. Stejně jako samotná reklama, která má standardně skvělé zpracování a nabízí i vynikající atmosféru.