Ačkoliv Haloween nemá v naší vlasti příliš silné kořeny, jeho klíčový symbol, tedy vydlabaná a vyřezaná dýně s vloženou svíčkou, se na zápražích či za okny českých domů a bytů objevuje stále častěji. Pozadu tak nemohla zůstat ni mladoboleslavská automobilka, která však se symbolem Haloweenu pracuje trochu jinak
Video které dnes automobilka Škoda Auto vyvěsila na svůj YouTube nese příznačný název "Halloween jinak. Probuďte v sobě dítě" a pracuje jak s klasickou dýní, tak se skeletem Škody Citigo.
Obsah videa by se dal shrnout známou (a pravdivou) frází "Chlapi nikdy nedospějí, jen se mění cena jejich hraček", nicméně na webu samotné automobilky nalezneme text, který celé video provází a vysvětluje.
"Děti žijí ve světě plném fantazie, her a radosti, ale s přibývajícími roky místo toho nastupují povinnosti a starosti. Dětská duše však dál dříme v každém z nás. Fantazii a hravost tak v sobě můžou probudit i dospělí a před Halloweenem se pustit i do něčeho většího, než je vydlabání dýně. To se podařilo Jakubu Slukovi, hrdinovi videa u tohoto článku. Jakub ve své garáži většinou pečuje o silné motorky, tentokrát ale udělal místo něčemu většímu."
"Rám modelu Škoda Citigo s dveřmi i kapotou díky němu doznal několika zásadních úprav, při kterých byly v permanenci rozbrušovačka, svářečka a spousta oranžové barvy."
Pokud se pohybujete pouze ve světě dvoustopých dopravních prostředků, nejspíš vám jméno Jakub Sluka nic moc říkat nebude, stejně jako nám.Když jsme se ale rozhlédli po internetu, celkem rychle jsme našli jeho dílnu "Kabajz Garage", která se specializuje na servis a úpravu motorek značky Harley Davidson.
My se bohužel v motorkách absolutně nevyznáme, nicméně už od pohledu vypadají velice zdařile. Stejně jako samotná reklama, která má standardně skvělé zpracování a nabízí i vynikající atmosféru.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.