Ačkoliv Haloween nemá v naší vlasti příliš silné kořeny, jeho klíčový symbol, tedy vydlabaná a vyřezaná dýně s vloženou svíčkou, se na zápražích či za okny českých domů a bytů objevuje stále častěji. Pozadu tak nemohla zůstat ni mladoboleslavská automobilka, která však se symbolem Haloweenu pracuje trochu jinak
Video které dnes automobilka Škoda Auto vyvěsila na svůj YouTube nese příznačný název "Halloween jinak. Probuďte v sobě dítě" a pracuje jak s klasickou dýní, tak se skeletem Škody Citigo.
Obsah videa by se dal shrnout známou (a pravdivou) frází "Chlapi nikdy nedospějí, jen se mění cena jejich hraček", nicméně na webu samotné automobilky nalezneme text, který celé video provází a vysvětluje.
"Děti žijí ve světě plném fantazie, her a radosti, ale s přibývajícími roky místo toho nastupují povinnosti a starosti. Dětská duše však dál dříme v každém z nás. Fantazii a hravost tak v sobě můžou probudit i dospělí a před Halloweenem se pustit i do něčeho většího, než je vydlabání dýně. To se podařilo Jakubu Slukovi, hrdinovi videa u tohoto článku. Jakub ve své garáži většinou pečuje o silné motorky, tentokrát ale udělal místo něčemu většímu."
"Rám modelu Škoda Citigo s dveřmi i kapotou díky němu doznal několika zásadních úprav, při kterých byly v permanenci rozbrušovačka, svářečka a spousta oranžové barvy."
Pokud se pohybujete pouze ve světě dvoustopých dopravních prostředků, nejspíš vám jméno Jakub Sluka nic moc říkat nebude, stejně jako nám.Když jsme se ale rozhlédli po internetu, celkem rychle jsme našli jeho dílnu "Kabajz Garage", která se specializuje na servis a úpravu motorek značky Harley Davidson.
My se bohužel v motorkách absolutně nevyznáme, nicméně už od pohledu vypadají velice zdařile. Stejně jako samotná reklama, která má standardně skvělé zpracování a nabízí i vynikající atmosféru.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?