Škoda oslaví Haloween netradičně, místo dýně vydlabala Citigo

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 30. října 2017, 12:25 Google+

Ačkoliv Haloween nemá v naší vlasti příliš silné kořeny, jeho klíčový symbol, tedy vydlabaná a vyřezaná dýně s vloženou svíčkou, se na zápražích či za okny českých domů a bytů objevuje stále častěji. Pozadu tak nemohla zůstat ni mladoboleslavská automobilka, která však se symbolem Haloweenu pracuje trochu jinak

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Místo dýně vydlabali ve Škodovce městské Citigo

Místo dýně vydlabali ve Škodovce městské Citigo | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Video které dnes automobilka Škoda Auto vyvěsila na svůj YouTube nese příznačný název "Halloween jinak. Probuďte v sobě dítě" a pracuje jak s klasickou dýní, tak se skeletem Škody Citigo.

Obsah videa by se dal shrnout známou (a pravdivou) frází "Chlapi nikdy nedospějí, jen se mění cena jejich hraček", nicméně na webu samotné automobilky nalezneme text, který celé video provází a vysvětluje. 

"Děti žijí ve světě plném fantazie, her a radosti, ale s přibývajícími roky místo toho nastupují povinnosti a starosti. Dětská duše však dál dříme v každém z nás. Fantazii a hravost tak v sobě můžou probudit i dospělí a před Halloweenem se pustit i do něčeho většího, než je vydlabání dýně. To se podařilo Jakubu Slukovi, hrdinovi videa u tohoto článku. Jakub ve své garáži většinou pečuje o silné motorky, tentokrát ale udělal místo něčemu většímu."

"Rám modelu Škoda Citigo s dveřmi i kapotou díky němu doznal několika zásadních úprav, při kterých byly v permanenci rozbrušovačka, svářečka a spousta oranžové barvy."

Haloweenská dýně trochu jinak (01:06) | zdroj: youtube.com

Pokud se pohybujete pouze ve světě dvoustopých dopravních prostředků, nejspíš vám jméno Jakub Sluka nic moc říkat nebude, stejně jako nám.Když jsme se ale rozhlédli po internetu, celkem rychle jsme našli jeho dílnu "Kabajz Garage", která se specializuje na servis a úpravu motorek značky Harley Davidson.

My se bohužel v motorkách absolutně nevyznáme, nicméně už od pohledu vypadají velice zdařile. Stejně jako samotná reklama, která má standardně skvělé zpracování a nabízí i vynikající atmosféru.

Vytisknout

Diskuze: Škoda oslaví Haloween netradičně, místo dýně vydlabala Citigo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Společnost Lamborghini oslavila výrobu Aventadoru s číslem 7000 a Huracánu s číslem 9000

V Lamborghini zažívají zlaté časy, vyrobilo se už 7000 Aventadorů a 9000…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud