Přední polovina auta vypadá vcelku normálně, ovšem pokud bychom se podívali pod kapotu, nalezli bychom zde parou poháněný vidlicový čtyřválec pocházející z šedesátých let. Jeho výkon sice není nijak oslnivých 130 až 140 koňských sil, ovšem točivý moment 3.390 Nm vzbuzuje respekt.
Ohromný točivý moment si vyžádal dramatické úpravy převodovky. Ta sice zůstala původní, ovšem nyní disponuje pouze třemi rychlostmi. Dvě pro jízdu vpřed (jedna rychlá, jedna pomalá) a jedna pro couvání. Údaje o maximální rychlosti ale k dispozici nemáme.
Největší změny se odehrály v zadní části, kam majitel vozu umístil 208 litrovou nádrž na vodu, pořádný kotel a také 60 litrovou nádrž na kerosin, kterým se pod kotle zatápí. Kvůli velikosti a váze celé sestavy bylo nutné přidat do zadní části třetí nápravu s párem kol navíc. Celková délka vozidla se tak protáhla o takřka 130 centimetrů oproti standardu.
Úpravy si samozřejmě vyžádal i podvozek, kde se objevují nové díly jako silnější tlumiče a pružiny, nové řízení pocházející z Toyoty, nová kardanová hřídel, silnější poloosy a nechybí ani diferenciály s uzávěrkou. Překvapujícím však je, že brzdy jsou původní.
Co se týče interiéru, i zde proběhly úpravy. Majitel de facto zkřížil moderní Jeep s lokomotivou z přelomu devatenáctého a dvacátého století. Nechybí například ukazatele z devatenáctého století, masivní páky a ventily. Největší připomínkou současnosti tak nejspíš bude audiosystém značky Kcicker.