Eugene Thome, čtyřicetiletý výtržník z amerického státu Indiana, aspiruje na cenu smolaře roku. Během jízdy v Dodge Charger ho totiž popadla chuť si na silnici zazávodit, vybral si k tomu ale toho nejhoršího možného soupeře: policistu v utajení.
Celou událost popsal pro zpravodajský web ActionNewsJax.com policista Jim Fish, který byl právě tím policistou v neoznačeném voze, kterého si Thome vybral k závodu.
Policista byl na běžné hlídce v neoznačeném policejním voze, když si ve zpětném zrcátku všiml černého vozu Dodge Charger, který se za něj přiřítil ve vysoké rychlosti a několikrát na něj dorážel. Poté řidič Chargeru šlápl na plyn a policejní vůz agresivně předjel, přičemž ještě stihl kličkovat mezi ostatními automobily.
Když to policista viděl, zapnul majáky a vydal se černý Charger pronásledovat. Jak se později ukázalo, za jeho volantem seděl čtyřicetiletý Eugene Thome, který po krátkém ujíždění svůj vůz odstavil a začal před policistou utíkat po svých.
A měl k tomu rozhodně dobrý důvod. Už v minulosti měl problémy se zákonem právě kvůli porušování předpisů a mimo jiné také porušil svou podmínku, takže byl pro policii hledanou osobou. Po krátkém běhu ale nakonec rezignoval, zastavil a nechal se bez odporu zatknout.
Během výpovědi na policii pak uvedl, že si chtěl s někým zazávodit, ale až příliš pozdě si všiml, že doráží na neoznačené policejní auto. Kvůli tomu, že věděl jaké maléry už má na triku, se pak snažil ujet. Nyní ho čeká obvinění z několika přečinů a o závodění bude moci pár let jen snít zpoza mříží.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?