Pohled na zelené Lamborghini Aventador zaneřáděné různými nápisy, čmáranci a tagy vytvořenými obyčejným sprejem láme srdce nejednomu milovníkovi sportovních automobilů. V tomto případě ale věci nejsou tak, jak na první pohled vypadají.
Tohle monstrum poháněné vidlicovým dvanáctiválcem se totiž nestalo obětí žádného vandala, do této podoby ho zcela dobrovolně sám přeměnil jeho majitel. Ptáte se proč? No protože v závodě milionářů s obyčejným Lamborghini nevyniknete - ovšem pokud bude vypadat takto, o pozornost už si víc říkat nemusíte.
Vůz patřící člověku vystupujícímu na Instagramu pod přezdívkou Goinhaam se totiž účastní letošního závodu "goldRush Rally", kde by mezi dalšími skvosty mohl zapadnout. Majitel proto vsadil na originální přístup a povrch celého vozu, který tvoří světle zelená ochranná folie, "ozdobil" různými čmáranci, nápisy, smajlíky, atd. A zatímco nic netušící člověk by si mohl myslet, že někdo zle poškodil vůz za několik milionů, majitel velice dobře ví, že pro uvedení do původního stavu stačí sloupnout folii.
If this kid put his creative genes toward good he would have achieved world peace, ended world hunger and possibly even cured a few diseases but he insists on coming up with crazy wrap ideas on goldRush Rally and making my life hell. @jasonaguru @goinhaam
Svým způsobem by si tak majitel vozu zasloužil označení "podvodník", nicméně k jeho cti je potřeba uznat, že za podobně znetvořeným voze se otočí snad každý, komu nejsou auta ukradená.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.