Polaris Slingshot možná není v našich končinách tak dobře známá jako v zahraniční, ovšem čistě z pohledu techniky se jedná o velice zajímavou tříkolku, která díky kombinaci nízké váhy, slušného výkonu a pohonu jednoho zadního kola nabízí jedinečné zážitky za volantem.
Slingshot ale podobně jako další víkendové hračky patří do skupiny strojů, jejichž cenovka umožňuje jejich vlastnictví jen omezenému počtu lidí. Ostatně když Slingshot vstoupil na český trh, začínala jeho cena na hodnotě přesahující 800 000 korun.
Někteří lidé si však chtějí dopřát zážitek z řízení tříkolky za všech okolností, což vede ke vzniku poměrně zajímavých a raritních vozů. Jedním z nich je i toto Mitsubishi Eclipse druhé generace, kterému jeho vlastník kompletně přepracoval zadní nápravu i zadní karoserii.
Absolutně netušíme kdo se o přestavbu vozu zasloužil, kolik to stálo peněz nebo času, k dispozici máme pouze dvě fotografie, která se objevily na diskuzním webu Reddit. Na jedné z fotografií je zachycena i zcela unikátní zadní náprava se dvěma ve středu umístěnými koly a středovým odpružením ve stylu motocyklů.
Podoba zadní části právě s Polarisem Slingshot je zkrátka do očí bijící, ovšem po technické stránce se Slingshotu vyrovnat nemůže. Zatímco Polaris je vybaven řetězem poháněným zadním kolem, Eclipse byl z továrny dodáván jako předokolka, případně s pohonem všech kol.
I guess they couldn't afford a Slingshot?
Na druhou stranu může Mitsubishi nabídnout jízdu s větrem ve vlasech bez použití helmy, prostor pro až čtyřčlennou posádku a také více výkonu. Pod jeho kapotou se totiž nacházel buď 2.4 litrový čtyřválec o výkonu 105 kW (142 k) nebo přeplňovaný dvoulitr o výkonu 160 kW (217 k).
Otázkou však je, jak se na takto upravené vozidlo tváří úřady a co by na jeho kvalitu či techniku řekli odborníci.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.