Polaris Slingshot možná není v našich končinách tak dobře známá jako v zahraniční, ovšem čistě z pohledu techniky se jedná o velice zajímavou tříkolku, která díky kombinaci nízké váhy, slušného výkonu a pohonu jednoho zadního kola nabízí jedinečné zážitky za volantem.
Slingshot ale podobně jako další víkendové hračky patří do skupiny strojů, jejichž cenovka umožňuje jejich vlastnictví jen omezenému počtu lidí. Ostatně když Slingshot vstoupil na český trh, začínala jeho cena na hodnotě přesahující 800 000 korun.
Někteří lidé si však chtějí dopřát zážitek z řízení tříkolky za všech okolností, což vede ke vzniku poměrně zajímavých a raritních vozů. Jedním z nich je i toto Mitsubishi Eclipse druhé generace, kterému jeho vlastník kompletně přepracoval zadní nápravu i zadní karoserii.
Absolutně netušíme kdo se o přestavbu vozu zasloužil, kolik to stálo peněz nebo času, k dispozici máme pouze dvě fotografie, která se objevily na diskuzním webu Reddit. Na jedné z fotografií je zachycena i zcela unikátní zadní náprava se dvěma ve středu umístěnými koly a středovým odpružením ve stylu motocyklů.
Podoba zadní části právě s Polarisem Slingshot je zkrátka do očí bijící, ovšem po technické stránce se Slingshotu vyrovnat nemůže. Zatímco Polaris je vybaven řetězem poháněným zadním kolem, Eclipse byl z továrny dodáván jako předokolka, případně s pohonem všech kol.
I guess they couldn't afford a Slingshot?
Na druhou stranu může Mitsubishi nabídnout jízdu s větrem ve vlasech bez použití helmy, prostor pro až čtyřčlennou posádku a také více výkonu. Pod jeho kapotou se totiž nacházel buď 2.4 litrový čtyřválec o výkonu 105 kW (142 k) nebo přeplňovaný dvoulitr o výkonu 160 kW (217 k).
Otázkou však je, jak se na takto upravené vozidlo tváří úřady a co by na jeho kvalitu či techniku řekli odborníci.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.