Mnichovská automobilka BMW si pro své fanoušky zřejmě chystá řadu překvapení, které by nám mohly vykouzlit velký úsměv na rtech. Podle úniku informací z patentového úřadu se totiž zdá, že je na cestě pár opravdu ostrých modelů, které nám už pár let na trhu chybí
Podle jednoho z uživatelů diskuzního fóra Bimmer Post si totiž mnichovská automobilka BMW v nedávné době registrovala u patentového úřadu řadu názvy nových modelů M1 CSL, M2 CSL, M3 CSL, M4 CSL, M5 CSL, M6 CSL, M7 CSL a M8 CSL. Fanoušci sportovních automobilů se mohou těšit na paletu nových a výkonných vozů.
Novinka o registraci nových modelů na patentovém úřadu přitom přichází jen několik týdnů poté, co šéf sportovní divize BMW Frank Van Meel ohlásil, že návrat řady modelů s označením CSL se teprve zvažuje.
Kromě modelů CSL však patentový úřad přijal žádost o registraci označení od M1 CS až po M8 CS. Zatímco označení CSL (Soupe Sport Light) se používá pro spartánské vozy zaměřené zejména na trať, označení CS (Coupe Sport) patří k poněkud civilnějším vozům, které nabízí nadprůměrné výkony na okruhu, ovšem stále si zachovávají podstatu komfortního cestovního vozu.
Podle odhadů webu CarScoops, od kterého informace přišly, je však krajně nepravděpodobné, že by automobilka nabízela modely CS a CSL u každé modelové řady. Jde tedy spíše o preventivní krok, který má ostatním automobilkám zabránit parazitovat na pověsti BMW.
Označení CS a hlavně CSL se tak dočkáme jen na pár vybraných modelech, ovšem kdy, to je stále otázkou času.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.