Dubajský autosalon GTR Motors má ve své nabídce řadu zajímavých a exkluzivních sportovních automobilů, ovšem na jejich špici se bezesporu řadí zcela nové Ferrari LaFerrari Aperta, jehož původ nikdo nezná a jehož cena je nebezpečně vysoká.
Když se Ferrari Aperta objevilo jako zcela nový vůz, předem vybraní zákazníci si na něj museli připravit něco málo přes 2 miliony dolarů, tedy více než 44.2 milionu korun. Tento konkrétní kousek však nového majitele vyjde na těžko uvěřitelných 7.3 milionu dolarů (161.5 milionu korun), což Apertu řadí k nejlepším možným investicím na trhu automobilů.
O tomto voze se psalo již dříve, ovšem teprve nyní dorazil na autosalon a jsou k dispozici jeho oficiální fotografie. Vůz nese klasicky rudou barvu v odstínu Rossa Corsa, která je doplněna leskle černými karbonovými doplňky včetně střechy, stříbrnými koly a rudě lakovanými třmeny brzdičů.
Podobně jako exteriér, i interiér nabídne zajímavé kombinace barev a materiálů. Sedadla jsou čalouněna černou kůží s červenými linkami a prošíváním, volant pokrývá Alcantara a takřka všechny další doplňky jsou vyrobeny z karbonu. Tedy až na pedály, které jsou vyvedeny z leskle stříbrného hliníku.
Podoba vozu tedy byla odhalena, ovšem záhadou zůstává jeho původ. Ačkoliv na tachometru nesvítí jediný ujetý kilometr, je takřka vyloučeno, aby se Aperta dostala k dealerovi přímo od Ferrari. S největší pravděpodobností tak šlo o předem domluvený přeprodej, kdy si zákazník vůz objednal a po doručení ho okamžitě prodal do autosalonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.