Nabídnout vysoký výkon v designově zdařilém balení už dnes umí kdekdo, ovšem skutečně prémiové automobilky se zajímají i o to, jakým způsobem umí vůz svůj výkon podat vašim uším. A pokud zde měl někdo zkušeností na rozdávání, pak je to právě Audi, která odladění svých vozů předvedla v sadě několika zajímavých spotů.
Jak lépe oslavit spolupráci na vyhlašování cen "Emmy Awards", než něco nazpívat? Něco takového si zřejmě řekli v marketingovém či vývojovém centru Audi a začaly se dít zajímavé věci. Automobilka totiž vytvořila orchestr složený ze tří automobilů Audi a několika profesionálních hudebníků, který přehrál tři cenami ověnčené znělky světoznámých seriálů.
Spolu s piánem, houslemi, harfou a rohem zahraje Audi TT RS, Audi R8 V10 Plus a Audi SQ5. A na jaké skladby se můžeme těšit? Tou první je "Where Everybody Knows Your Name" ze seriálu Na zdraví (Cheers), následuje "Love Is All Around" ze seriálu Mary Tyler Moore (v ČR se nikdy nevysílal) a na závěr znělka seriálu Star Trek.
Jak moc se výsledek povedl či nepovedl necháme na posouzení každého z vás, ovšem za zmínku bezpochyby stojí odladění motorů. Zatímco V10 pod kapotou R8 je klasická atmosféra, která si dýchá volně, pod kapotou TT RS je 2.5 litrový přeplňovaný pětiválec, zatímco SQ5 ukrývá 3.0 litrový twin-turbo V6. Na tom by nebylo nic zvláštního, ovšem přeplňované motory si umí během vytáčení nehezky "odkašlat", ovšem zde po tom nebylo ani vidu ani slechu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.