O vozech BMW s označením M se dá říct ledasco, ovšem nikdy je nemůžete označit za nudné - ať už technikou, nebo vzhledem. Někteří majitelé ovšem touží po ještě větší pozornosti pro své čtyřkolové miláčky, a tak si je objednávají v různých výrazných barvách.
Ostrá a luxusní BMW M4 už jsme tak mohli vidět v barvách jako San Marino Blue nebo Speed Yellow, ovšem nyní se ukázalo v červeném hávu, jež nese označení "Ferrari Red" - a mnichovskému sporťáku to v něm zatraceně sluší.
Svůj podíl na tom ovšem budou mít i příplatkové prvky výbavy, které zahrnují například "GTS" kapotu s nasávacím otvorem a výrazný nárazník s masivním difuzorem, výrazné křídlo od M Performance nebo Armytrix výfukový systém.
Uvnitř vozu pak nalezneme poměrně bohaté využití karbonu, který lemuje dveřní panely, volant nebo středovou konzoli. Části palubní desky jsou lakované do odstínu Ferrari Red, sedadla mají kožené čalounění a na některých místech si lze všimnout i Alcantary, která se objevuje například na povrchu volantu.
Cenu takto upraveného BMW M4 sice neznáme, ovšem vzhledem k tomu, že je podle webu Carscoops vystavené v BMW autosalonu Abu Dhabi Motors, cena bude zřejmě tím poslední, co by majitele trápilo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?