O vozech BMW s označením M se dá říct ledasco, ovšem nikdy je nemůžete označit za nudné - ať už technikou, nebo vzhledem. Někteří majitelé ovšem touží po ještě větší pozornosti pro své čtyřkolové miláčky, a tak si je objednávají v různých výrazných barvách.
Ostrá a luxusní BMW M4 už jsme tak mohli vidět v barvách jako San Marino Blue nebo Speed Yellow, ovšem nyní se ukázalo v červeném hávu, jež nese označení "Ferrari Red" - a mnichovskému sporťáku to v něm zatraceně sluší.
Svůj podíl na tom ovšem budou mít i příplatkové prvky výbavy, které zahrnují například "GTS" kapotu s nasávacím otvorem a výrazný nárazník s masivním difuzorem, výrazné křídlo od M Performance nebo Armytrix výfukový systém.
Uvnitř vozu pak nalezneme poměrně bohaté využití karbonu, který lemuje dveřní panely, volant nebo středovou konzoli. Části palubní desky jsou lakované do odstínu Ferrari Red, sedadla mají kožené čalounění a na některých místech si lze všimnout i Alcantary, která se objevuje například na povrchu volantu.
Cenu takto upraveného BMW M4 sice neznáme, ovšem vzhledem k tomu, že je podle webu Carscoops vystavené v BMW autosalonu Abu Dhabi Motors, cena bude zřejmě tím poslední, co by majitele trápilo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.