O vozech BMW s označením M se dá říct ledasco, ovšem nikdy je nemůžete označit za nudné - ať už technikou, nebo vzhledem. Někteří majitelé ovšem touží po ještě větší pozornosti pro své čtyřkolové miláčky, a tak si je objednávají v různých výrazných barvách.
Ostrá a luxusní BMW M4 už jsme tak mohli vidět v barvách jako San Marino Blue nebo Speed Yellow, ovšem nyní se ukázalo v červeném hávu, jež nese označení "Ferrari Red" - a mnichovskému sporťáku to v něm zatraceně sluší.
Svůj podíl na tom ovšem budou mít i příplatkové prvky výbavy, které zahrnují například "GTS" kapotu s nasávacím otvorem a výrazný nárazník s masivním difuzorem, výrazné křídlo od M Performance nebo Armytrix výfukový systém.
Uvnitř vozu pak nalezneme poměrně bohaté využití karbonu, který lemuje dveřní panely, volant nebo středovou konzoli. Části palubní desky jsou lakované do odstínu Ferrari Red, sedadla mají kožené čalounění a na některých místech si lze všimnout i Alcantary, která se objevuje například na povrchu volantu.
Cenu takto upraveného BMW M4 sice neznáme, ovšem vzhledem k tomu, že je podle webu Carscoops vystavené v BMW autosalonu Abu Dhabi Motors, cena bude zřejmě tím poslední, co by majitele trápilo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.