Pokud i vy netrpělivě čekáte na exkluzivní sportovní vůz z produkce Audi Sport, na kterém automobilka odprezentuje své výjimečné schopnosti na poli estetiky, výkonu i ovládání, máme pro vás špatnou zprávu. Podle samotného šéfa této divize, Stephana Winklemanna, si na podobný vůz ještě pár let počkáme. Přednost totiž dostane několik rychlých SUV.
Málokdo na světě ví o exkluzivních sportovních vozech tolik, jako právě současný šéf Audi Sport Stephan Winkelmann, který dříve vedl automobilku Lamborghini. Právě za jeho éry došlo ke stavbě několika exkluzivních a hlavně limitovaných edicí vozů, po kterých se takřka okamžitě zaprášilo. Jak sám Winkelmann řekl pro AutoNews, velmi se těší na práci na podobném projektu, o který je i mezi zákazníky slušný zájem.
Navzdory poptávce si ale tito zákazníci budou muset nějakou chvíli počkat, neboť Winklemann a jeho divize teď budou mít pár let pěkně napilno. Řada automobilů s označením RS by se totiž měla rozrůst o několik modelů, mezi kterými by neměly chybět ani dva crossovery. Winkelmann sice odmítl potvrdit o jaké vozy půjde, ovšem s největší pravděpodobností ještě letos dorazí na trh ostrá Audi RS Q5 a následovat by ji mohla vrcholná RS verze modelu Q8.
Kromě SUV a crossoverů ale lidé z Audi Sport investují svůj čas a úsilí i do vývoje nových ostrých modelů RS4, RS6 a také neustále zlepšují nabídku Audi R8. Aby toho ale nebylo málo, věnují se technici této divize i sportovní verzi čistě elektrického modelu E-Tron. Společnost by v roce 2018 ráda dostala na trh SUV E-Tron Quattro, který by následující rok měl následovat model E-Tron Sportback.
Po těchto dvou E-Tronech od Audi by se měl v roce 2020 představit i sportovní E-Tron z produkce Audi Sport, který by měl disponovat karoserií na pomezí kupé/sedan nebo kupé/SUV, jak uvedl sám Wilkenmann. Všechny tyto elektrické modely by měly nabízet ideální poměr mezi výkonem a dojezdem,protože Audi Sport očekává, že lidé budou chtít tyto vozy využívat ke každodennímu užívání.
Až po všech těchto plánovaných modelech budou mít v Audi Sport konečně dost času na stavbu exkluzivního sportovního vozu, který by se měl usídlit nad modelem R8 a představovat tak vrchol z nabídky sportovních vozů této značky.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?