Pokud i vy netrpělivě čekáte na exkluzivní sportovní vůz z produkce Audi Sport, na kterém automobilka odprezentuje své výjimečné schopnosti na poli estetiky, výkonu i ovládání, máme pro vás špatnou zprávu. Podle samotného šéfa této divize, Stephana Winklemanna, si na podobný vůz ještě pár let počkáme. Přednost totiž dostane několik rychlých SUV.
Málokdo na světě ví o exkluzivních sportovních vozech tolik, jako právě současný šéf Audi Sport Stephan Winkelmann, který dříve vedl automobilku Lamborghini. Právě za jeho éry došlo ke stavbě několika exkluzivních a hlavně limitovaných edicí vozů, po kterých se takřka okamžitě zaprášilo. Jak sám Winkelmann řekl pro AutoNews, velmi se těší na práci na podobném projektu, o který je i mezi zákazníky slušný zájem.
Navzdory poptávce si ale tito zákazníci budou muset nějakou chvíli počkat, neboť Winklemann a jeho divize teď budou mít pár let pěkně napilno. Řada automobilů s označením RS by se totiž měla rozrůst o několik modelů, mezi kterými by neměly chybět ani dva crossovery. Winkelmann sice odmítl potvrdit o jaké vozy půjde, ovšem s největší pravděpodobností ještě letos dorazí na trh ostrá Audi RS Q5 a následovat by ji mohla vrcholná RS verze modelu Q8.
Kromě SUV a crossoverů ale lidé z Audi Sport investují svůj čas a úsilí i do vývoje nových ostrých modelů RS4, RS6 a také neustále zlepšují nabídku Audi R8. Aby toho ale nebylo málo, věnují se technici této divize i sportovní verzi čistě elektrického modelu E-Tron. Společnost by v roce 2018 ráda dostala na trh SUV E-Tron Quattro, který by následující rok měl následovat model E-Tron Sportback.
Po těchto dvou E-Tronech od Audi by se měl v roce 2020 představit i sportovní E-Tron z produkce Audi Sport, který by měl disponovat karoserií na pomezí kupé/sedan nebo kupé/SUV, jak uvedl sám Wilkenmann. Všechny tyto elektrické modely by měly nabízet ideální poměr mezi výkonem a dojezdem,protože Audi Sport očekává, že lidé budou chtít tyto vozy využívat ke každodennímu užívání.
Až po všech těchto plánovaných modelech budou mít v Audi Sport konečně dost času na stavbu exkluzivního sportovního vozu, který by se měl usídlit nad modelem R8 a představovat tak vrchol z nabídky sportovních vozů této značky.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.