Tvůrce této "produkční úpravy", Aksyonov Nikita, zachoval vozu všechny jeho charakteristické tvary a křivky, včetně nádherné dlouhé kapoty s úchvatnou maskou a třícípé hvězdy na kapotě. Změny se tak dotkly zejména detailů.
Jedním z nejpatrnějších je použití nových světlometů, které s největší pravděpodobností pochází z jednoho z minulých konceptů Mercedes-Benz. To však není jediná změna v přední části. Kromě nových světlometů dostal Maybach i upravený nárazník se třemi ventilačními otvory.
S výjimkou nového dvoubarevného lakování zůstala většina karoserie stejná. Většinu vozu stále pokrývá skvěle zvolená modrá barva, ovšem vrchní část dostala bílý lak korespondující s barvou interiéru. Podběhy pak stále vyplňují elegantní 24" palcová kola.
Poměrně důrazné změny se ale dočkala zadní část, zejména zadní nárazník. Jeho křivky nyní narušuje difuzér a také dvě koncovky výfuku, které by však u elektrického konceptu neměly co dělat.
Tím už se dostáváme k pohonné soustavě. Zatímco původní koncept byl navržen pro použití čtyř elektromotorů o výkonu 551 kW (749 k), u produkční verze by se však slušelo sáhnout po poněkud tradičnějším spalovacím motoru, případně po hybridní pohonné jednotce.