O víkendu 26. a 27. srpna proběhne v ZOO Dvůr Králové další akce v rámci projektu E-safari na podporu e-mobility s názvem S Nissanem do Afriky. Návštěvníci budou mít skvělou příležitost vyrazit zdarma do safari zapůjčeným elektromobilem Nissan Leaf nebo e-NV200 a vyzkoušet si tak na vlastní kůži jízdu elektrickými vozidly.
Nabídka bude platná pro prvních 50 padesát rodin, které se k projížďce v sobotu a v neděli přihlásí na informačním stánku Nissan, který bude umístěný na hlavním parkovišti zoo vedle vjezdu do safari.
Na návštěvníky čekají kromě projížděk po safari atrakce pro děti a soutěž o výlet na vybrané utkání Ligy mistrů UEFA, víkendový pobyt v ZOO Dvůr Králové a další ceny. Stačí vyplnit registrační formulář, splnit soutěžní úkoly a mít trochu štěstí.
Akce S Nissanem do Afriky proběhne ve spolupráci automobilky Nissan, jejího autorizovaného dealera AUTO-IN a ZOO Dvůr Králové v sobotu a v neděli 26. a 27. srpna od 9 do 17 hodin na hlavním parkovišti zoo. Kapacita akce je omezena.
Projekt E-safari byl představen v červenci tohoto roku. Jeho hlavním cílem je upozornit veřejnost na alternativní způsoby osobní dopravy, které jsou šetrnější k životnímu prostředí. Na projektu spolupracuje ZOO Dvůr Králové, Nissan a společnost AUTO-IN. Během hlavní sezony mají návštěvníci možnost zapůjčit si elektromobil Nissan Leaf a vydat se s ním na vyjížďku po dvorském safari. Zapůjčení vozu je pro veřejnost zdarma, hradí se pouze jízdenka do safari.
Více o projektu E-safari se dozvíte zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?