Už jen samotná krádež automobilu je velmi špatný nápad, ovšem celá věc může nabrat mnohem horší směr, pokud se v kradeném voze zajedete zeptat policisty na cestu.
Možná to zní neuvěřitelně, ale přesně to se nedávno stalo v Californii, kde se jistý Ryan Ashlock, jedoucí v kradené Hondě Accord, zeptal příslušníka policie na cestu do Sonory. Ten mu sice poradil, ovšem poté si ještě zkontroloval registrační značku jeho vozu, jak informovala kancelář šerifa z Tuolumne County na svém facebookovém profilu.
V případě Hondy Accord není taková kontrola značek ničím neobvyklým, neboť v policejních statistikách figuruje Accord jako jedno z nejkradenějších aut na území USA. Policistu přesto zaskočilo, když se vůz opravdu ukázal být hlášený jako kradený.
Policista si tedy okamžitě vyžádal asistenci dalších hlídek a vydal se vůz pronásledovat. Jakmile posily dorazily, rozsvítili policisté majáky a pokusili se vůz zatavit. Na to však řidič Hondy zareagoval prudkým zrychlením a další policejní honička byla na světě.
Během své zběsilé jízdy Ashlock zničil jeden policejní vůz a málem narazil do jednoho zaparkovaného SUV. Po pronásledováním dlouhém 43 kilometrů se však policistům povedlo prorazit Hondě pneumatiky a Ashlock se pokusil prchat po svých - ani to mu ale nevyšlo.
Nakonec skončil Ashlock v cele a čeká ho soud, kde mu hrozí pěkných pár let v chládku za krádež, ujíždění před policií a použití vozidla jako zbraně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?