Už jen samotná krádež automobilu je velmi špatný nápad, ovšem celá věc může nabrat mnohem horší směr, pokud se v kradeném voze zajedete zeptat policisty na cestu.
Možná to zní neuvěřitelně, ale přesně to se nedávno stalo v Californii, kde se jistý Ryan Ashlock, jedoucí v kradené Hondě Accord, zeptal příslušníka policie na cestu do Sonory. Ten mu sice poradil, ovšem poté si ještě zkontroloval registrační značku jeho vozu, jak informovala kancelář šerifa z Tuolumne County na svém facebookovém profilu.
V případě Hondy Accord není taková kontrola značek ničím neobvyklým, neboť v policejních statistikách figuruje Accord jako jedno z nejkradenějších aut na území USA. Policistu přesto zaskočilo, když se vůz opravdu ukázal být hlášený jako kradený.
Policista si tedy okamžitě vyžádal asistenci dalších hlídek a vydal se vůz pronásledovat. Jakmile posily dorazily, rozsvítili policisté majáky a pokusili se vůz zatavit. Na to však řidič Hondy zareagoval prudkým zrychlením a další policejní honička byla na světě.
Během své zběsilé jízdy Ashlock zničil jeden policejní vůz a málem narazil do jednoho zaparkovaného SUV. Po pronásledováním dlouhém 43 kilometrů se však policistům povedlo prorazit Hondě pneumatiky a Ashlock se pokusil prchat po svých - ani to mu ale nevyšlo.
Nakonec skončil Ashlock v cele a čeká ho soud, kde mu hrozí pěkných pár let v chládku za krádež, ujíždění před policií a použití vozidla jako zbraně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.