Jedno z posledních Lamborghini Aventador SV kupé, jehož produkce byla omezena na 500 kusů, už odcestoval za svým novým majitelem do Beverly Hills. Jeho vzhled je možná poněkud výstřední, ovšem mezi Lamborghini se jedná o klasiku.
Už na první pohled je zřejmé, že nový majitel vozu plně využil možnost personalizace, kterou nabízí oddělení Lamborghini Ad Personam. Díky tomu se části předního nárazníku, prahy, kola a označení vozu SV zahalily do zlaté barvy, která je v perfektním kontrastu s černým lakováním.
Možná méně patrno, avšak neméně významnou, se stala i záměna matného karbonu za lesklý - a to konkrétně na zadním křídle, difuzoru a na přívodech vzduchu k motoru.
Dekorativních změn se dočkal i interiér, jehož černou barvu kůže a Alcantary rozbíjí dekorativní zlaté prošívání a také několik zlacených SV motivů.
Vůz, jehož vzhled odkazuje na legendární model Miura SV, je momentálně vystaven v showroomu Lamborghini Beverly Hills, kde čeká na svého nového majitele.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.