Nový McLaren 720S se sice představil teprve před pár měsíci na autosalonu v Ženevě, ovšem už od té chvíli nestíhá automobilka vyřizovat objednávky. V současné době jich je údajně tolik, že někteří zákazníci si počkají až do příštího roku.
Podle informací, které přinesl web Autocar, přijal McLaren během pěti měsíců od představení modelu 720S na autosalonu v Ženevě již více než 1500 objednávek. Společnost to samozřejmě těší, ovšem někteří zákazníci z toho nejspíš příliš nadšeni nebudou - někteří si budou muset počkat až do příštího roku.
Někteří zákazníci jsou ale tak nedočkaví, že si McLaren 720S objednali rovnou dvakrát. První kus v jakékoliv výbavě jim má přijít co nejdříve, zatímco individuálně naspecifikovaný zakázkový vůz dorazí později.
Pokud ale zájmu o nový McLaren nerozumíte, stačí jen nahlédnout do tabulky s technickými údaji. Zde totiž zjistíme, že zatímco většina moderních McLarenů využívá 3.8 litrový twin-turbo motor V8, nová 720S disponuje 4.0 litrovou továrnou na radost, která produkuje 710 koní. Nová 720S tak snadno strčí do kapsy Lamborghini Huracan Performante, nebo Ferrari 488 GTB.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?