Smart má v současnosti v nabídce pouze dva modely: ForTwo a ForFour. Jak by to ale vypadalo, pokud by Smart propadl módnímu trendu SUV a pokusil se něco takového na základě svých vozítek postavit? Na to odpovídá tenhle stylový koncept od Aksyonova Nikity.
Automobily Smart cílí zejména na řidiče ve stěstech, kteří potřebují snadno najít místo k zaparkování a lehce se proplést městskou dopravou. Jak by to ale vypadalo, pokud by se Smart rozhodl postavit SUV? Takovou otázku si položil designér Aksyonov Nikita a odpovědí je tento designový koncept, který vystavil na webu Behance.net.
Během návrhu nezůstal kámen na kameni. Ze Smartu jak ho známe zbyla pouze maska chladiče a přední světlomety, všechno ostatní narostlo a také nabobtnalo, včetně kol. Místo městského vozítka by Smart SUV narostl na rozměry supermini podobných rozměrů, jako Peugeot 2008 nebo Nissan Juke.
Díky dvousedadlové konstrukci a dynamickým tvarům by vůz s největší pravděpodobností cílil zejména na mladší zákazníky hledající stylový městský crossover.
Pokud si teď ale ťukáte na čelo a říkáte si, že něco takového je zcela nemožné, tak byste měli vědět, že Smart už několik konceptů SUV představil. Tím prvním byl koncept Smart ForMore postavený na základě starého Smart ForFour. Tím novější pak stylový koncept ForStars, který vypadal opravdu dobře. Žádný z nich se však nedočkal realizace.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?