Tesla Model X sice je SUV s pohonem všech kol, ovšem do opravdu drsného terénu se s ní prozatím nikdo nevydal. Prvním opravdu terénním automobilem Tesly by se tak mohl stát až plánovaný pracovní Pick-up, ovšem na jeho příchod si ještě chvíli počkáme.
Některým lidem se však čekat nechce, díky čemuž vznikají zajímavé designové koncepty alespoň na našich monitorech. Jedním z takových konceptů je i tato Tesla Model X upravená do naprostého extrému.
Za jejím stvořením stojí grafický designér vystupující pod jménem Mo Aoun, který svá díla vystavuje na svém Twitterovém účtu. Kromě Tesly už jsme tak na jeho účtu mohly vidět upravené terénní Toyoty, Mercedesy nebo různé sportovní vozy.
Tato Tesla je však skutečně dohnaná do extrémní dokonalosti. Podvozek byl zvýšen, podběhy byly zvětšeny a místo silničních kol se v nich zabydlely pořádné terénní drapáky.
Přední nárazník byl vyměněn za ocelový pevnostní nárazník s ochranným rámem, háky a také navijákem. Na střeše vozu je umístěna zahrádka ze silných trubek, která je na čelní straně vybavena LED světelnou rampou. Zadní část vozu pak doplňuje rám s náhradní terénní pneumatikou.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?