Už vás někdy během popíjení kvalitního drinku napadlo "Sakra, tohle pití by chutnalo mnohem líp s příchutí motoru Harley Davidson!"? Pokud ano, pak pro vás máme dobrou zprávu. Na světě totiž existuje první prémiový suchý gin, v jehož lahvi naleznete součástky motoru Harley Davidson.
Za celým tímto nápadem stojí jistý Uwe Ehinger, který již delší dobu objíždí garáže po celém světě a hledá ztracené poklady ze světa motocyklů, ze kterých následně staví zakázkové a prémiové stroje, které prodává jeho společnost Ehinger Kraftrad.
Kromě vlastní společnosti mu však jeho záliba přinesla ještě jednu věc: přezdívku "The Archaeologist". A přesně tak se jmenuje i zcela nový druh prémiového suchého ginu, který je stáčen do lahví s různými součástkami z tří slavných motorů Harley Davidson.
Těmi motory jsou "Flathead" z roku 1939, Panhead z roku 1962 nebo Knucklehead z roku 1947. V každé lahvi přitom můžete najít jiné součástky, jako například vačku, matky šroubů nebo vahadlo.
Pokud se však bojíte divných pachutí ve svém alkoholu, nemusíte mít strach. Všechny díly jsou speciálně vyčištěny, pokryty vrstvou cínové slitiny a poté připevněny na speciální podstavec, který je součástí ručně vyráběné lahve.
Každá lahev je navíc ručně orazítkována, zapečetěna a vybavena štítkem se sériovým číslem motoru, ze kterého součástka pochází. Lahev je navíc zabalena ve voskovaném papíru, na kterém je napsáno něco málo o součástce i motoru, ze kterého pochází. Každý zákazník navíc obdrží lahev ve speciální krabici, která byla potištěna na stroji Heidelberg Tiegel z roku 1931.
První várka tohoto speciálního pití byla vyprodána v řádu několika hodin, ovšem již nyní přijímá společnost objednávky na další várku.
Pokud ale máte chuť na Gin & Harley Davidson, je potřeba připravit si rovných 900 Euro, tedy cca 23 400 Kč.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.