Už vás někdy během popíjení kvalitního drinku napadlo "Sakra, tohle pití by chutnalo mnohem líp s příchutí motoru Harley Davidson!"? Pokud ano, pak pro vás máme dobrou zprávu. Na světě totiž existuje první prémiový suchý gin, v jehož lahvi naleznete součástky motoru Harley Davidson.
Za celým tímto nápadem stojí jistý Uwe Ehinger, který již delší dobu objíždí garáže po celém světě a hledá ztracené poklady ze světa motocyklů, ze kterých následně staví zakázkové a prémiové stroje, které prodává jeho společnost Ehinger Kraftrad.
Kromě vlastní společnosti mu však jeho záliba přinesla ještě jednu věc: přezdívku "The Archaeologist". A přesně tak se jmenuje i zcela nový druh prémiového suchého ginu, který je stáčen do lahví s různými součástkami z tří slavných motorů Harley Davidson.
Těmi motory jsou "Flathead" z roku 1939, Panhead z roku 1962 nebo Knucklehead z roku 1947. V každé lahvi přitom můžete najít jiné součástky, jako například vačku, matky šroubů nebo vahadlo.
Pokud se však bojíte divných pachutí ve svém alkoholu, nemusíte mít strach. Všechny díly jsou speciálně vyčištěny, pokryty vrstvou cínové slitiny a poté připevněny na speciální podstavec, který je součástí ručně vyráběné lahve.
Každá lahev je navíc ručně orazítkována, zapečetěna a vybavena štítkem se sériovým číslem motoru, ze kterého součástka pochází. Lahev je navíc zabalena ve voskovaném papíru, na kterém je napsáno něco málo o součástce i motoru, ze kterého pochází. Každý zákazník navíc obdrží lahev ve speciální krabici, která byla potištěna na stroji Heidelberg Tiegel z roku 1931.
První várka tohoto speciálního pití byla vyprodána v řádu několika hodin, ovšem již nyní přijímá společnost objednávky na další várku.
Pokud ale máte chuť na Gin & Harley Davidson, je potřeba připravit si rovných 900 Euro, tedy cca 23 400 Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.