Už vás někdy během popíjení kvalitního drinku napadlo "Sakra, tohle pití by chutnalo mnohem líp s příchutí motoru Harley Davidson!"? Pokud ano, pak pro vás máme dobrou zprávu. Na světě totiž existuje první prémiový suchý gin, v jehož lahvi naleznete součástky motoru Harley Davidson.
Za celým tímto nápadem stojí jistý Uwe Ehinger, který již delší dobu objíždí garáže po celém světě a hledá ztracené poklady ze světa motocyklů, ze kterých následně staví zakázkové a prémiové stroje, které prodává jeho společnost Ehinger Kraftrad.
Kromě vlastní společnosti mu však jeho záliba přinesla ještě jednu věc: přezdívku "The Archaeologist". A přesně tak se jmenuje i zcela nový druh prémiového suchého ginu, který je stáčen do lahví s různými součástkami z tří slavných motorů Harley Davidson.
Těmi motory jsou "Flathead" z roku 1939, Panhead z roku 1962 nebo Knucklehead z roku 1947. V každé lahvi přitom můžete najít jiné součástky, jako například vačku, matky šroubů nebo vahadlo.
Pokud se však bojíte divných pachutí ve svém alkoholu, nemusíte mít strach. Všechny díly jsou speciálně vyčištěny, pokryty vrstvou cínové slitiny a poté připevněny na speciální podstavec, který je součástí ručně vyráběné lahve.
Každá lahev je navíc ručně orazítkována, zapečetěna a vybavena štítkem se sériovým číslem motoru, ze kterého součástka pochází. Lahev je navíc zabalena ve voskovaném papíru, na kterém je napsáno něco málo o součástce i motoru, ze kterého pochází. Každý zákazník navíc obdrží lahev ve speciální krabici, která byla potištěna na stroji Heidelberg Tiegel z roku 1931.
První várka tohoto speciálního pití byla vyprodána v řádu několika hodin, ovšem již nyní přijímá společnost objednávky na další várku.
Pokud ale máte chuť na Gin & Harley Davidson, je potřeba připravit si rovných 900 Euro, tedy cca 23 400 Kč.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?