Ačkoliv má tohle Ferrari 365 GTB sběratelskou hodnotu už jen díky svému datu výroby a perfektnímu stavu, jeho hodnotu do jisté míry navýší i jeho první majitel, kterým nebyl nikdo jiný než cenami ověšený hudebník Sir Elton John, který je sovu slabostí pro Ferrari dobře známý.
Sytě rudé Ferrari 365 GTB/4 vyrobené v roce 1972 si koupil Elton John v roce 1973, krátce po vydání velmi úspěšného alba "Goodbye Yellow Brick Road". V roce 1975 však vůz prodal a ten prošel rukami několika dalších majitelů - všichni však byli členy Ferrari klubu, takže vůz má kompletní historii oprav i majitelů.
U posledního majitele Ferrari zakotvilo na dlouhých 16 let, během kterých bylo garážováno a poctivě udržováno, bez ohledu na cenu. Snad i díky tomu je rudá barva karoserie "Rosso Chiaro" původní a v perfektní kondici. Totéž se dá říci o stavu karoserie i stavu interiéru, který je vyveden v tmavé kůži.
Pokud bychom se podívali na tachometr, zřejmě by vás zarazil údaj o nájezdu vozidla. Podobné skvosty totiž bývají většinu času pod plachtou a v garáži, tento však najel přes 131,000 kilometrů. Díky řádné péči to na něm však takřka nepoznáte.
Motor V12 chytá napoprvé a je stále připraven vydat stádo svých 352 koňských sil, díky kterým je tento vůz schopen dosáhnout maximální rychlosti 282 km/h. Pětistupňová manuální převodovka ve voze je také původní a také funguje bezchybně. Tento vůz tak musí být skutečná radost řídit.
Pokud patříte mezi vášnivé sběratele Ferrari a chcete tohle přidat do své sbírky, bude potřeba si připravit cca 15,5 až 17 milionů korun. Takový je odhad společnosti Silverstone Auctions, která má dražbu na starosti.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?