Ačkoliv Lamborghini ukončilo produkci modelu Gallardo již v roce 2013, tento vůz budí svým vzhledem a výkony na silnicích stále mnoho rozruchu. Praktičnost však nikdy k jeho silným stránkám nepatřila.
S tím se však rozhodl bojovat neznámý majitel světle modrého Lamborghini Gallardo Spyder, který podle registračních značek pochází z Nizozemí. Aby do svého ryze sportovního vozu dokázal vměstnat i pár zavazadel, rozhodl se připojit za něj vozík.
Ačkoliv se z praktického hlediska jedná o ryze praktickou a účelnou záležitost, z designového hlediska už to taková sláva není. Na první pohled je sice jasné, že vozík toho pobere mnoho, jeho design však za Lamborghini zaostává o dobrých 30 let, přičemž Gallardo se začalo vyrábět již v roce 2003.
Aby však řidič celou designovou tragédii alespoň trochu minimalizoval, dostal vlek alespoň stejný lak jako vůz a pořádná hliníková kola, díky nimž je jen o něco málo nižší než samotné Lambo.
Takto prakticky upravený sportovní vůz, který se objevil na Facebookovém profilu závodu Gumbal, však není jediný svého druhu. I na našich stránkách jste si v nedávné době mohli přečíst o Rolls-Royce se zahrádkou nebo Ferrari s expedičním stanem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?