Ačkoliv Lamborghini ukončilo produkci modelu Gallardo již v roce 2013, tento vůz budí svým vzhledem a výkony na silnicích stále mnoho rozruchu. Praktičnost však nikdy k jeho silným stránkám nepatřila.
S tím se však rozhodl bojovat neznámý majitel světle modrého Lamborghini Gallardo Spyder, který podle registračních značek pochází z Nizozemí. Aby do svého ryze sportovního vozu dokázal vměstnat i pár zavazadel, rozhodl se připojit za něj vozík.
Ačkoliv se z praktického hlediska jedná o ryze praktickou a účelnou záležitost, z designového hlediska už to taková sláva není. Na první pohled je sice jasné, že vozík toho pobere mnoho, jeho design však za Lamborghini zaostává o dobrých 30 let, přičemž Gallardo se začalo vyrábět již v roce 2003.
Aby však řidič celou designovou tragédii alespoň trochu minimalizoval, dostal vlek alespoň stejný lak jako vůz a pořádná hliníková kola, díky nimž je jen o něco málo nižší než samotné Lambo.
Takto prakticky upravený sportovní vůz, který se objevil na Facebookovém profilu závodu Gumbal, však není jediný svého druhu. I na našich stránkách jste si v nedávné době mohli přečíst o Rolls-Royce se zahrádkou nebo Ferrari s expedičním stanem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?