Ačkoliv Lamborghini ukončilo produkci modelu Gallardo již v roce 2013, tento vůz budí svým vzhledem a výkony na silnicích stále mnoho rozruchu. Praktičnost však nikdy k jeho silným stránkám nepatřila.
S tím se však rozhodl bojovat neznámý majitel světle modrého Lamborghini Gallardo Spyder, který podle registračních značek pochází z Nizozemí. Aby do svého ryze sportovního vozu dokázal vměstnat i pár zavazadel, rozhodl se připojit za něj vozík.
Ačkoliv se z praktického hlediska jedná o ryze praktickou a účelnou záležitost, z designového hlediska už to taková sláva není. Na první pohled je sice jasné, že vozík toho pobere mnoho, jeho design však za Lamborghini zaostává o dobrých 30 let, přičemž Gallardo se začalo vyrábět již v roce 2003.
Aby však řidič celou designovou tragédii alespoň trochu minimalizoval, dostal vlek alespoň stejný lak jako vůz a pořádná hliníková kola, díky nimž je jen o něco málo nižší než samotné Lambo.
Takto prakticky upravený sportovní vůz, který se objevil na Facebookovém profilu závodu Gumbal, však není jediný svého druhu. I na našich stránkách jste si v nedávné době mohli přečíst o Rolls-Royce se zahrádkou nebo Ferrari s expedičním stanem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.