Pokud si doma spoříte na praktický supersport, který by exceloval na závodní trati, ale další den by vás byl schopen i s rodinou dopravit k moři, máte smůlu. Jeden grafický mág se však rozhodl něco takového stvořit alespoň virtuálně na základě vozu McLaren 720S
Pokud bychom sestavovali seznam zajímavých grafických návrhů, na jejichž základě automobil nikdy nevznikne, tento McLaren 720S Shooting Brake by byl někde hodně vysoko.
To však nezabránilo designérovi z facebookového profilu "Javier Oquendo Design" aby něco podobného stvořil alespoň ve virtuální realitě. A když už si s tím tu práci dal, proč se o to nepodělit se světem.
Ačkoliv je nápad na stvoření takového vozu vskutku zajímavým, jeho realizace by příliš užitku nepřinesla. McLaren 720S má totiž motor umístěn uprostřed, tudíž by úprava karoserie přinesla jen velmi omezené praktické využití.
I když je tedy verze Shooting Brake nesplnitelným snem prakticky zaměřených závodníků, můžeme se těšit alespoň na McLaren ve verzi Spider, tedy bez střechy. Na něm by už automobilka měla v současné době pracovat a jeho stahovací pevná střechy by měla pracovat na podobném principu, jako u modelu 570S Spider.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.