Ačkoliv automobilka Lamborghini nemá žádnou svou tradiční barvu jako například Ferrari svou červenou, mnoho lidí si jí spojuje s několika specifickými odstíny. A jedním z nich je i žlutá.
Co si budeme nalhávat, většina klasických vozů vypadá se žlutou barvou přinejmenším divně. U Lamborghini však žlutá barva podtrhuje přirozenou drzost těchto exkluzivních sporťáků.
Jinak tomu není ani u speciální edice Lamborghini Centenario. Tento konkrétní vůz se ale od ostatních, které jsme zatím měli možnost vidět, výrazně odlišuje. Zatímco u zbylých vozů jsme vždy viděli zajímavou barevnou kombinace, majitel tohoto třetího Centenaria na území USA si objednal celý vůz v jednotné barvě.
Každý kousek karoserie je tak pokryt žlutou barvou. Jedinými výjimkami jsou nasávací otvory pro přívod vzduchu k motoru, střecha a zadní díl. Ten je tvořen barevnou kombinací žlutých pruhů na difuzoru, přirozeného karbonu, lesklé černé a šedé.
Pro připomenutí, Centenario ukrývá pod kapotou 6,5 litrový motor V12, který produkuje výkon 770 koní a 690 Nm. Díky tomu dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,8 vteřiny a maximální rychlost dosahuje 340 km/h. Výroba však bude omezena pouze na 40 kusů, ty už navíc znají své majitele a postupně i nim poputují.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.