Pokud toužíte po exkluzivním, rychlém a luxusním SUV, je pro vás nejlepší možnou volbou Bentley Bentayga. Představte si ale, že by se na tento trh rozhodla vstoupit i automobilka Bugatti, která nabízí nejrychlejší silniční vozy oplývající nejnovějšími technologiemi i patřičným luxusem.
Bugatti Megalon, jak své dílo nazval tvůrce z Peisert Design, je pravděpodobně nejdražší a nejzbytečnější SUV, jaké na silnicích nikdy neuvidíte. Jedná se pouze o designovou studii, která je založena na křížení Bentley Bentayga s Bugatti Chiron.
Grafický mág, který má tuto přeměnu na svědomí, uvolnil na youtube i několik videí, které ukazují vznik celého konceptu. Každá z fotografií byla původně pořízena pro reklamní účely společnosti Bentley pravděpodobně v jedné z ropou bohatě zásobených zemí na Arabském poloostrově.
Jak je z obrázků i videí patrné, tvůrce nic neopomněl. Charakteristické světlomety dominují přední masce, typické C se táhne od posledního sloupku až po ten první, vůz působí masivně ale hlavně luxusně. To podtrhují i netradiční zadní dveře po vzoru Tesly Model X.
Současně se dá počítat s tím, že by podobné SUV od Bugatti ukrývalo motor, který by i těžké a velké auto dokázal rozpohybovat k takovým výkonům, že by se nejeden řidič Ferrari raději schoval pod volant.
Celá myšlenka Megalonu ale prozatím zůstane jen v hlavě autora. Společnost Bugatti už před pár lety sice prohlásila, že o segment SVU nemá zájem, ale to už říkali i jiné automobilky. Vůz typu Megalon by mohl čerpat i z jisté praktičnosti, kterou Chrion nabídnout nedokáže. Nezbývá tedy než se nechat překvapit, jak se celá situace vyvine.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?