Pokud toužíte po exkluzivním, rychlém a luxusním SUV, je pro vás nejlepší možnou volbou Bentley Bentayga. Představte si ale, že by se na tento trh rozhodla vstoupit i automobilka Bugatti, která nabízí nejrychlejší silniční vozy oplývající nejnovějšími technologiemi i patřičným luxusem.
Bugatti Megalon, jak své dílo nazval tvůrce z Peisert Design, je pravděpodobně nejdražší a nejzbytečnější SUV, jaké na silnicích nikdy neuvidíte. Jedná se pouze o designovou studii, která je založena na křížení Bentley Bentayga s Bugatti Chiron.
Grafický mág, který má tuto přeměnu na svědomí, uvolnil na youtube i několik videí, které ukazují vznik celého konceptu. Každá z fotografií byla původně pořízena pro reklamní účely společnosti Bentley pravděpodobně v jedné z ropou bohatě zásobených zemí na Arabském poloostrově.
Jak je z obrázků i videí patrné, tvůrce nic neopomněl. Charakteristické světlomety dominují přední masce, typické C se táhne od posledního sloupku až po ten první, vůz působí masivně ale hlavně luxusně. To podtrhují i netradiční zadní dveře po vzoru Tesly Model X.
Současně se dá počítat s tím, že by podobné SUV od Bugatti ukrývalo motor, který by i těžké a velké auto dokázal rozpohybovat k takovým výkonům, že by se nejeden řidič Ferrari raději schoval pod volant.
Celá myšlenka Megalonu ale prozatím zůstane jen v hlavě autora. Společnost Bugatti už před pár lety sice prohlásila, že o segment SVU nemá zájem, ale to už říkali i jiné automobilky. Vůz typu Megalon by mohl čerpat i z jisté praktičnosti, kterou Chrion nabídnout nedokáže. Nezbývá tedy než se nechat překvapit, jak se celá situace vyvine.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?