Pokud toužíte po exkluzivním, rychlém a luxusním SUV, je pro vás nejlepší možnou volbou Bentley Bentayga. Představte si ale, že by se na tento trh rozhodla vstoupit i automobilka Bugatti, která nabízí nejrychlejší silniční vozy oplývající nejnovějšími technologiemi i patřičným luxusem.
Bugatti Megalon, jak své dílo nazval tvůrce z Peisert Design, je pravděpodobně nejdražší a nejzbytečnější SUV, jaké na silnicích nikdy neuvidíte. Jedná se pouze o designovou studii, která je založena na křížení Bentley Bentayga s Bugatti Chiron.
Grafický mág, který má tuto přeměnu na svědomí, uvolnil na youtube i několik videí, které ukazují vznik celého konceptu. Každá z fotografií byla původně pořízena pro reklamní účely společnosti Bentley pravděpodobně v jedné z ropou bohatě zásobených zemí na Arabském poloostrově.
Jak je z obrázků i videí patrné, tvůrce nic neopomněl. Charakteristické světlomety dominují přední masce, typické C se táhne od posledního sloupku až po ten první, vůz působí masivně ale hlavně luxusně. To podtrhují i netradiční zadní dveře po vzoru Tesly Model X.
Současně se dá počítat s tím, že by podobné SUV od Bugatti ukrývalo motor, který by i těžké a velké auto dokázal rozpohybovat k takovým výkonům, že by se nejeden řidič Ferrari raději schoval pod volant.
Celá myšlenka Megalonu ale prozatím zůstane jen v hlavě autora. Společnost Bugatti už před pár lety sice prohlásila, že o segment SVU nemá zájem, ale to už říkali i jiné automobilky. Vůz typu Megalon by mohl čerpat i z jisté praktičnosti, kterou Chrion nabídnout nedokáže. Nezbývá tedy než se nechat překvapit, jak se celá situace vyvine.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?