Po dlouhých letech přešlapování na místě se slavná italská automobilka konečně vzchopila a začala produkovat skutečně zajímavé, krásné a hlavně skvěle ovladatelné vozy. Nabízí se tak otázka, zda se v brzké době nedočkáme i zajímavého Supersportu.
Pod taktovkou skupiny FCA a s pomocí techniků Ferrari se konečně opět daří vyrábět vozy Alfa Romeo, které svým řidičům nabízí krásný design i nevšední jízdní zážitky. To je něco, co jsme u vozidel této italské značky několik poslední let značně postrádali.
Vrcholem současné nabídky je SUV Stelvio a reprezentativní kompaktní sedan Giulia - obojí s označením Quadrifoglio Verde. Ale co kdyby se automobilka rozhodla nabídnout svým zákazníkům supersport?
Dost možná by mohl vypadat podobně, jako tento koncept, který na serveru CarDesign publikoval autor s přezdívkou Guitarist. Už na první pohled je jasné, že inspirací mu byly vozy 4C a 8C. Do jisté míry se ale dá vidět i inspirace vozy Koenigsegg.
Bohužel máme k dispozici jen jeden úhel pohledu na celý koncept. Zda designérovi došla u interiéru a pohledu na záď inspirace či energie netušíme. U supervozu od Alfy bychom ale stejně více zkoumali jízdní vlastnosti.
O dostatek výkonu by se mohl postarat 2,9 litrový twin-turbo motor V6, který se v současnosti montuje i do vozů Giulia a Stelvio. Inženýři z automobilky z něj totiž dokáží vymáčknout až 503 koní a 600 Nm. Při lehké karoserii by tak bylo bezpochyby o zábavu postaráno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.