PR ČLÁNEK - Dosavadní statistiky hovoří jasně, v noci se každou hodinu ukradne jedno auto. Co s tím? Buď si nepořizujte auto, nebo ho vybavte takovým systémem, se kterým si zloději neporadí. A ne, není to úvod nového hollywoodského sci-fi trháku.
Bezmoc a zmar
Zažili jste ten pocit bezmoci a zmaru, když vám ukradli auto? Vaše chlouba a pýcha, o kterou jste pečovali a starali se – pryč, navždy. Váš vůz skončí rozřezaný na díly, nebo se ho někdo pokusí znovu uvést do provozu pod jinými čísly.
Zloději se nezastaví před ničím, zámky odemknou, zbaví se páky blokující volant, překonají elektronické zabezpečení, odpojí alarm. Pokud chcete své auto spolehlivě ochránit, musíte být o krok před nimi – díky systému, inspirovanému samotnými zloději.
Tisíce aut ročně
Každý rok je v České Republice ukradeno několik tisíc vozidel. Podle statistik roku 2015 bylo ukradených více než 6 tisíc aut. Zloději jsou stále vynalézavější a umí překonat i ty nejmodernější bezpečnostní systémy, zkouší také použít duplikáty klíčů, čtečky kódů, mění řídící jednotky vozu nebo přímo spínací skříňky.
Co s tím? Pomoc od samotných zlodějů
Proti všem těmto rizikům vás spolehlivě ochrání VAM Systém, unikátní metoda dokonalého zabezpečení, vyvinutá a vyráběná zlatýma československýma rukama. Pan Štefan Vámoš ze Slovenska zasvětil svůj život boji proti zlodějům aut, svůj systém nepřekonatelného zabezpečení aut vyvíjí přes dvacet let. Čerpal ze zlodějských taktik a výsledkem jeho pečlivé práce je nepřekonatelný systém, který nedává zlodějům žádnou šanci.
Jak funguje zabezpečení vozů VAM systém?
Při své aktivaci zablokuje převodovku, řazení i spínací skříňku, k nastartování auta nedojde ani za pomoci originálního klíče. Funguje také jako autoalarm, je založený na elektro-mechanickém principu, zatím co jiné systémy pouze na mechanickém nebo elektronickém.
Prostě s autem nehnou
VAM Systém je možné rozšířit o funkce ochrany proti naložení, tahání, tlačení, zdvihání, naklánění vozidla, krádeži kol, ochrany interiéru vozidla, zavazadlového prostoru a motorové části.
Ještě NIKDY nikdo neukradl auto zabezpečené VAM systémem
Žádný jiný systém zabezpečení auta se nemůže pochlubit stoprocentní účinností. VAM Systém v současnosti využívá přes šest tisíc vozidel, u více než pěti set vozů došlo k pokusu o krádež a žádný nebyl úspěšný. Je možné jej použít u jakéhokoliv typu vozidla, jeho instalace probíhá vždy na jiných částech vozu pro maximální bezpečí – vaše Škoda Octavia či Audi A6 se zabezpečením VAM Systém je tak vždy naprostý unikát, se kterými se zloději nikdy nesetkali. Nečerpá žádnou energii z autobaterie, takže se nemusíte bát nechat svůj vůz zaparkovaný na delší dobu.
Na rozdíl od jiných zabezpečovacích systémů, u VAM Systému neplatíte žádné měsíční poplatky, uhradíte pouze instalaci a užíváte si dokonalé bezpečí. Velkou výhodou je také akceptování pojišťovnami, které vám zlevní pojistku. Pokud chcete svému vozidlu zajistit stoprocentní bezpečí, vyberte si ověřenou metodu, kterou žádný zloděj nikdy nepřekonal.
Zjistěte o nepřekonatelném zabezpečení vozů více, přímo na stránce www.vamsystem.cz.
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.
Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.
Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.
Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.
Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.
Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout?
Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.
Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.
Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.
Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.