PR ČLÁNEK - Dosavadní statistiky hovoří jasně, v noci se každou hodinu ukradne jedno auto. Co s tím? Buď si nepořizujte auto, nebo ho vybavte takovým systémem, se kterým si zloději neporadí. A ne, není to úvod nového hollywoodského sci-fi trháku.
Bezmoc a zmar
Zažili jste ten pocit bezmoci a zmaru, když vám ukradli auto? Vaše chlouba a pýcha, o kterou jste pečovali a starali se – pryč, navždy. Váš vůz skončí rozřezaný na díly, nebo se ho někdo pokusí znovu uvést do provozu pod jinými čísly.
Zloději se nezastaví před ničím, zámky odemknou, zbaví se páky blokující volant, překonají elektronické zabezpečení, odpojí alarm. Pokud chcete své auto spolehlivě ochránit, musíte být o krok před nimi – díky systému, inspirovanému samotnými zloději.
Tisíce aut ročně
Každý rok je v České Republice ukradeno několik tisíc vozidel. Podle statistik roku 2015 bylo ukradených více než 6 tisíc aut. Zloději jsou stále vynalézavější a umí překonat i ty nejmodernější bezpečnostní systémy, zkouší také použít duplikáty klíčů, čtečky kódů, mění řídící jednotky vozu nebo přímo spínací skříňky.
Co s tím? Pomoc od samotných zlodějů
Proti všem těmto rizikům vás spolehlivě ochrání VAM Systém, unikátní metoda dokonalého zabezpečení, vyvinutá a vyráběná zlatýma československýma rukama. Pan Štefan Vámoš ze Slovenska zasvětil svůj život boji proti zlodějům aut, svůj systém nepřekonatelného zabezpečení aut vyvíjí přes dvacet let. Čerpal ze zlodějských taktik a výsledkem jeho pečlivé práce je nepřekonatelný systém, který nedává zlodějům žádnou šanci.
Jak funguje zabezpečení vozů VAM systém?
Při své aktivaci zablokuje převodovku, řazení i spínací skříňku, k nastartování auta nedojde ani za pomoci originálního klíče. Funguje také jako autoalarm, je založený na elektro-mechanickém principu, zatím co jiné systémy pouze na mechanickém nebo elektronickém.
Prostě s autem nehnou
VAM Systém je možné rozšířit o funkce ochrany proti naložení, tahání, tlačení, zdvihání, naklánění vozidla, krádeži kol, ochrany interiéru vozidla, zavazadlového prostoru a motorové části.
Ještě NIKDY nikdo neukradl auto zabezpečené VAM systémem
Žádný jiný systém zabezpečení auta se nemůže pochlubit stoprocentní účinností. VAM Systém v současnosti využívá přes šest tisíc vozidel, u více než pěti set vozů došlo k pokusu o krádež a žádný nebyl úspěšný. Je možné jej použít u jakéhokoliv typu vozidla, jeho instalace probíhá vždy na jiných částech vozu pro maximální bezpečí – vaše Škoda Octavia či Audi A6 se zabezpečením VAM Systém je tak vždy naprostý unikát, se kterými se zloději nikdy nesetkali. Nečerpá žádnou energii z autobaterie, takže se nemusíte bát nechat svůj vůz zaparkovaný na delší dobu.
Na rozdíl od jiných zabezpečovacích systémů, u VAM Systému neplatíte žádné měsíční poplatky, uhradíte pouze instalaci a užíváte si dokonalé bezpečí. Velkou výhodou je také akceptování pojišťovnami, které vám zlevní pojistku. Pokud chcete svému vozidlu zajistit stoprocentní bezpečí, vyberte si ověřenou metodu, kterou žádný zloděj nikdy nepřekonal.
Zjistěte o nepřekonatelném zabezpečení vozů více, přímo na stránce www.vamsystem.cz.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?