PR ČLÁNEK - Dosavadní statistiky hovoří jasně, v noci se každou hodinu ukradne jedno auto. Co s tím? Buď si nepořizujte auto, nebo ho vybavte takovým systémem, se kterým si zloději neporadí. A ne, není to úvod nového hollywoodského sci-fi trháku.
Bezmoc a zmar
Zažili jste ten pocit bezmoci a zmaru, když vám ukradli auto? Vaše chlouba a pýcha, o kterou jste pečovali a starali se – pryč, navždy. Váš vůz skončí rozřezaný na díly, nebo se ho někdo pokusí znovu uvést do provozu pod jinými čísly.
Zloději se nezastaví před ničím, zámky odemknou, zbaví se páky blokující volant, překonají elektronické zabezpečení, odpojí alarm. Pokud chcete své auto spolehlivě ochránit, musíte být o krok před nimi – díky systému, inspirovanému samotnými zloději.
Tisíce aut ročně
Každý rok je v České Republice ukradeno několik tisíc vozidel. Podle statistik roku 2015 bylo ukradených více než 6 tisíc aut. Zloději jsou stále vynalézavější a umí překonat i ty nejmodernější bezpečnostní systémy, zkouší také použít duplikáty klíčů, čtečky kódů, mění řídící jednotky vozu nebo přímo spínací skříňky.
Co s tím? Pomoc od samotných zlodějů
Proti všem těmto rizikům vás spolehlivě ochrání VAM Systém, unikátní metoda dokonalého zabezpečení, vyvinutá a vyráběná zlatýma československýma rukama. Pan Štefan Vámoš ze Slovenska zasvětil svůj život boji proti zlodějům aut, svůj systém nepřekonatelného zabezpečení aut vyvíjí přes dvacet let. Čerpal ze zlodějských taktik a výsledkem jeho pečlivé práce je nepřekonatelný systém, který nedává zlodějům žádnou šanci.
Jak funguje zabezpečení vozů VAM systém?
Při své aktivaci zablokuje převodovku, řazení i spínací skříňku, k nastartování auta nedojde ani za pomoci originálního klíče. Funguje také jako autoalarm, je založený na elektro-mechanickém principu, zatím co jiné systémy pouze na mechanickém nebo elektronickém.
Prostě s autem nehnou
VAM Systém je možné rozšířit o funkce ochrany proti naložení, tahání, tlačení, zdvihání, naklánění vozidla, krádeži kol, ochrany interiéru vozidla, zavazadlového prostoru a motorové části.
Ještě NIKDY nikdo neukradl auto zabezpečené VAM systémem
Žádný jiný systém zabezpečení auta se nemůže pochlubit stoprocentní účinností. VAM Systém v současnosti využívá přes šest tisíc vozidel, u více než pěti set vozů došlo k pokusu o krádež a žádný nebyl úspěšný. Je možné jej použít u jakéhokoliv typu vozidla, jeho instalace probíhá vždy na jiných částech vozu pro maximální bezpečí – vaše Škoda Octavia či Audi A6 se zabezpečením VAM Systém je tak vždy naprostý unikát, se kterými se zloději nikdy nesetkali. Nečerpá žádnou energii z autobaterie, takže se nemusíte bát nechat svůj vůz zaparkovaný na delší dobu.
Na rozdíl od jiných zabezpečovacích systémů, u VAM Systému neplatíte žádné měsíční poplatky, uhradíte pouze instalaci a užíváte si dokonalé bezpečí. Velkou výhodou je také akceptování pojišťovnami, které vám zlevní pojistku. Pokud chcete svému vozidlu zajistit stoprocentní bezpečí, vyberte si ověřenou metodu, kterou žádný zloděj nikdy nepřekonal.
Zjistěte o nepřekonatelném zabezpečení vozů více, přímo na stránce www.vamsystem.cz.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?