PR ČLÁNEK - Dosavadní statistiky hovoří jasně, v noci se každou hodinu ukradne jedno auto. Co s tím? Buď si nepořizujte auto, nebo ho vybavte takovým systémem, se kterým si zloději neporadí. A ne, není to úvod nového hollywoodského sci-fi trháku.
Bezmoc a zmar
Zažili jste ten pocit bezmoci a zmaru, když vám ukradli auto? Vaše chlouba a pýcha, o kterou jste pečovali a starali se – pryč, navždy. Váš vůz skončí rozřezaný na díly, nebo se ho někdo pokusí znovu uvést do provozu pod jinými čísly.
Zloději se nezastaví před ničím, zámky odemknou, zbaví se páky blokující volant, překonají elektronické zabezpečení, odpojí alarm. Pokud chcete své auto spolehlivě ochránit, musíte být o krok před nimi – díky systému, inspirovanému samotnými zloději.
Tisíce aut ročně
Každý rok je v České Republice ukradeno několik tisíc vozidel. Podle statistik roku 2015 bylo ukradených více než 6 tisíc aut. Zloději jsou stále vynalézavější a umí překonat i ty nejmodernější bezpečnostní systémy, zkouší také použít duplikáty klíčů, čtečky kódů, mění řídící jednotky vozu nebo přímo spínací skříňky.
Co s tím? Pomoc od samotných zlodějů
Proti všem těmto rizikům vás spolehlivě ochrání VAM Systém, unikátní metoda dokonalého zabezpečení, vyvinutá a vyráběná zlatýma československýma rukama. Pan Štefan Vámoš ze Slovenska zasvětil svůj život boji proti zlodějům aut, svůj systém nepřekonatelného zabezpečení aut vyvíjí přes dvacet let. Čerpal ze zlodějských taktik a výsledkem jeho pečlivé práce je nepřekonatelný systém, který nedává zlodějům žádnou šanci.
Jak funguje zabezpečení vozů VAM systém?
Při své aktivaci zablokuje převodovku, řazení i spínací skříňku, k nastartování auta nedojde ani za pomoci originálního klíče. Funguje také jako autoalarm, je založený na elektro-mechanickém principu, zatím co jiné systémy pouze na mechanickém nebo elektronickém.
Prostě s autem nehnou
VAM Systém je možné rozšířit o funkce ochrany proti naložení, tahání, tlačení, zdvihání, naklánění vozidla, krádeži kol, ochrany interiéru vozidla, zavazadlového prostoru a motorové části.
Ještě NIKDY nikdo neukradl auto zabezpečené VAM systémem
Žádný jiný systém zabezpečení auta se nemůže pochlubit stoprocentní účinností. VAM Systém v současnosti využívá přes šest tisíc vozidel, u více než pěti set vozů došlo k pokusu o krádež a žádný nebyl úspěšný. Je možné jej použít u jakéhokoliv typu vozidla, jeho instalace probíhá vždy na jiných částech vozu pro maximální bezpečí – vaše Škoda Octavia či Audi A6 se zabezpečením VAM Systém je tak vždy naprostý unikát, se kterými se zloději nikdy nesetkali. Nečerpá žádnou energii z autobaterie, takže se nemusíte bát nechat svůj vůz zaparkovaný na delší dobu.
Na rozdíl od jiných zabezpečovacích systémů, u VAM Systému neplatíte žádné měsíční poplatky, uhradíte pouze instalaci a užíváte si dokonalé bezpečí. Velkou výhodou je také akceptování pojišťovnami, které vám zlevní pojistku. Pokud chcete svému vozidlu zajistit stoprocentní bezpečí, vyberte si ověřenou metodu, kterou žádný zloděj nikdy nepřekonal.
Zjistěte o nepřekonatelném zabezpečení vozů více, přímo na stránce www.vamsystem.cz.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.