Jak se vám líbí nový předek ikonického Mustangu? A přemýšleli jste někdy nad tím, kde berou automobilový designéři inspiraci? Pravdu nám prozradí manager Ford Designer centra, Melvin Betancourt.
Není pochyb o tom, že upravený předek Mustangu pro rok 2018 mnohé překvapil. Na rozdíl od zadní části je totiž výrazně odlišný a přitom se mělo jednat pouze o facelift.
My ale již víme proč faceliftovaný Mustang vypadá tak rozdílně a podle čeho získal nový předek. Pravdu nám prozradil manager Ford Design Melvin Betancourt:
„Když jsme navrhovali Mustang pro rok 2018, celý tým designerů se shodl na tom, že by nový Mustang potřeboval ještě agresivnější vzhled. Jediným nabízejícím se místem pro úpravy byla přední část vozu a inspirací nám byl nakonec nejznámější filmový darebák všech dob, Darth Vader. Jeho šikmé nozdry a obrysy masky se staly vzorem pro nová mlhová světla a celý faceliftový nárazník,“ řekl Betancourt.
Zní to neuvěřitelně, ale je to tak. Stačí pár střídavých pohledů na obě fotografie, aby zvídavé oko rozpoznalo tvary z použité předlohy.
Mustang pro rok 2018 by měl být k dispozici na konci tohoto roku, nabízen bude se čtyřválcovým motorem 2,3 EcoBoost a pětilitrovým osmiválcem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.