Výsledek by klidně snesl označení Ferrariyota nebo Toyrarri. Dárcem motoru se totiž stalo Ferrari 458. To věnovalo svůj motor V8 o objemu 4,5 litru a výkonu 425 kW (cca 578 koní) do upravené karoserie Toyoty GT86.
Aby se tahle V8 do auta vůbec vešla, stálo to samozřejmě hodně peněz, práce i úsilí. Celé šasi bylo vyztuženo, vůz byl rozšířen, uvnitř přibyla ochranná klec, v motorovém prostoru se hodně řezalo a přidávaly výztuhy. Výfuky byste v zadní části hledali marně, pro úsporu místa i snazší montáž jsou totiž koncovky výfuků vyvedeny v bocích předního nárazníku.
Při současném naladění by měl motor dávat výkon cca 550 koní a zároveň kroutící moment přes 500 Nm. Při váze sériového vozu cca 1.200 kg tak jde o neskutečný stroj.
Samozřejmě nejde o vůz určený na běžné silnice. Tenhle speciál slouží čistě k závodním účelům v driftovacích soutěžích. Za jeho volant usedá Ryan Tuerck, jehož starší jízdu po opuštěné horské silnici jsme vám nedávno zprostředkovali ve videočlánku.