Internet je plný originálních nápadů. Málokterý je však zároveň funkční a praktický. Start-up projekt Lanmodo však naplňuje všechna kritéria. Pojďme se podívat na první garáž, která se vám vejde do kufru.
Lanmodo je speciální druh stanu, který má za úkol ochránit váš vůz před nepřízní počasí, rozmary květeny i výtrusy zvířectva. Celá instalace zabere přibližně půl minuty. Ke střeše vozu se totiž zařízení připevňuje pomocí silné přísavky a zajišťuje odolnými popruhy. Pak už jen stačí použít dálkový ovladač a sledovat, jak se nad vaším vozem rozpíná plátěná střecha.
Konstrukce Lanmodo je vyrobena z velice pevného sklolaminátu, který by měl vydržet i silné zatížení. Ramena konstrukce jsou ošetřena speciálním povrchem, který zabrání poškrábání laku vašeho vozu. Látka použitá na střechu by měla být extrémně pevná a zejména voděodolná.
Podle výrobců by tento stan měl být schopen uchránit váš vůz před prachem, ptačími výtrusy, kroupami, deštěm a sněhem. V případě extrémních veder se vám postará o snesitelnější teplotu uvnitř vozu.
Pokud byste ale Lanmodo nechtěli používat na střeše vašeho vozu, je možné ho s použitím originálního příslušenství využít jako běžný plážový slunečník, nebo ho přestavět na malý rodinný stan. Vestavěný akumulátor sloužící primárně k pohonu ramen vám pak může posloužit jako zdroj energie například pro osvětlení či nabití telefonu.
Lanmodo se na serveru Kickstartet objeví již 17.4.2017 a jeho cena se odhaduje na 292 USD, teda cca 7 350 Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?