Itálie je rodištěm slavných značek Alfa Romeo a Lamborghini. Není proto divu, že nová posila vozového parku zaujala širokou veřejnost.
Tou je totiž v pořadí druhé Lamborghini Huracán LP 610-4. Do služeb italské policejní jednotky nastoupil teprve před pár dny a účel vozu je více než široký. Kdo by ale čekal, že s ním italští policejní kolegové budou honit silniční piráty, je na omylu.
Ačkoliv pod kapotou vozu pracuje benzinový desetiválec s objemem 5,2 litru, výkonem 449 kW a točivým momentem 560 Nm. Na dálniční honičky se však tohle auto používat nebude. Místo toho se počítá s tím, že bude sloužit jako ultra rychlý přepravník při transportu krve a orgánů pro transplantaci. I z toho důvodu je ve voze speciální chlazený prostor a defibrilátor.
V pořadí druhý Huracán věnovala policii sama automobilka a nechybí mu důležité prvky. V rámci výbavy tak jsou přítomny LED majáky, vysílačka anebo odkládací přihrádka na zbraně. A čistě pro zajímavost, stovku pokoří tenhle stroj za 3,2 sekundy a do deseti sekund bude na tachometru svítit cifra o dalších sto kilometrů vyšší.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.