Renault se v Ženevě neztratil

Daniel Šupa, 15. března 2005, 15:04 Google+

Na 75. ženevském autosalonu představil francouzský výrobce přepracované modely Laguna a Vel Satis.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Laguna

Laguna | foto: Renault

Sdílejte článek

Design nového modelu Laguna a Vel Satis se výrazně vyvinul. Nová výbava, bezpečnostní systémy, motory a převodovky nabízí zvýšený komfort, potěšení z jízdy a kvalitu. K novým modelům Laguna a Vel Satis je k dispozici úplně nový navigační systém "Carminat Navigation and Communication". Velký prostor na stánku byl věnován firemním motoristickým sportovním aktivitám.

Přední partie Laguny doznaly největších změn. Laguna GT bude uvedena na trh s motorem 2,0 Turbo o výkonu 205 k. Laguna byl prvním vozem na světě, který získal hodnocení pět hvězdiček od Euro NCAP v roce 2001. Nový model je zase se zdůrazněním aktivní a pasivní bezpečnosti o krok napřed.

Vel Satis má nový design přední části, především světlomety a mřížka, nová zadní světla a nárazníky. Snaha o zvýraznění odvážných křivek. Nové modely zahrnují dvě hlavní vylepšení motorů: výkon dvoulitrové jednotky byl zvýšen na 170 k, zatímco motor dCi 2,2 litru přichází s filtrem sazí. Výbava byla v základním provedení obohacena. Zajímavý a prostorný Vel Satis je podobně jako Laguna ještě bezpečnější.

Řada Espace byla od začátku roku obohacena o model Dynamique, který se vyznačuje komfortní, tlumenou a sportovní atmosférou interiéru.

Omezená edice Mégane Renault Sport Trophy je mnohem sportovnější verzí modelu Mégane Renault Sport. Vyznačuje se podvozkem se specifickými prvky a nastavením. Tento sportovní podvozek bude k dispozici také jako volitelná výbava pro model Mégane Renault Sport. Srdcem je 3,5litrový 24ventilový motor 330 k V6.

Zmíněný multimediální systém „Carminat Navigation and Communication“ spojuje možnosti navigačního systému nové generace, rádio Cabasse Tronic 4 X 50 W a palubní měnič CD pro 6 disků s MP3 přehrávačem a hands-free ovládáním telefonu Bluetooth.

Renault vyzdvihuje svoji iniciativu v hledání bezpečného vozu. Nejnovější inovací, která vyplývá z této politiky, je opěrka hlavy, kterou je možné přizpůsobit pro používání malými cestujícími. Vyvinutá je pro děti ve věku 3 až 10 let a instalována je do modelů Scénic, Laguna a Espace.


Foto: Archiv

Vytisknout

Diskuze: Renault se v Ženevě neztratil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Aero 8

Morgan na objednávku šlechtice

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud