Lexus na první velké výstavě roku přestaví nejnovější bezpečnostní a technické systémy.
Bezpečné parkování ocení každý. Systém čidel je poměrně známý a většina výrobců ho dává postupně i do levnějších modelů. Také systém Intuitive Parking Assist simuluje skutečnou situaci při parkování před předním a za zadním nárazníkem vozu, a to zvukově, ale i obrazově. U Lexusu vsadili místo změny frekvence tikání na zvyšování a zeslabování zvuku s blížící se překážkou. Přece jen nikdo nemá nervy na ječící mikrofon na hranici prasknutí ušního bubínku a ušetříte minimálně za lakýrníka. Poslední novinkou je systém KDSS (Kinetic Dynamic Suspension System), který využívá stabilizátoru k snížení naklopení karosérie vozu podle aktuální situace. Minimalizuje odlehčení kola a tím i následnou ztrátu trakce, čímž zlepšuje jízdní komfort a snižuje nebezpečí havárie. „Naše nové technologie ukazují zdokonalení systémů přispívajících k větší bezpečnosti, komfortu a pohodlí,“ prezentuje 4 novinky pro autosalon viceprezident marketingového oddělení Mark Templin. Foto: Toyota
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.