Dalším usnadněním řízení bude zobrazení prostoru za osvětleným prostorem. Night View simuluje pomocí infračervených paprsků vše do vzdálenosti až 150 metrů před vozem. Počítač zpracuje odražené paprsky do přirozeného obrazu, jenž je přenášen do zorného pole řidiče.
Bezpečné parkování ocení každý. Systém čidel je poměrně známý a většina výrobců ho dává postupně i do levnějších modelů. Také systém Intuitive Parking Assist simuluje skutečnou situaci při parkování před předním a za zadním nárazníkem vozu, a to zvukově, ale i obrazově. U Lexusu vsadili místo změny frekvence tikání na zvyšování a zeslabování zvuku s blížící se překážkou. Přece jen nikdo nemá nervy na ječící mikrofon na hranici prasknutí ušního bubínku a ušetříte minimálně za lakýrníka.
Poslední novinkou je systém KDSS (Kinetic Dynamic Suspension System), který využívá stabilizátoru k snížení naklopení karosérie vozu podle aktuální situace. Minimalizuje odlehčení kola a tím i následnou ztrátu trakce, čímž zlepšuje jízdní komfort a snižuje nebezpečí havárie.
„Naše nové technologie ukazují zdokonalení systémů přispívajících k větší bezpečnosti, komfortu a pohodlí,“ prezentuje 4 novinky pro autosalon viceprezident marketingového oddělení Mark Templin.
Foto: Toyota