Lexus na první velké výstavě roku přestaví nejnovější bezpečnostní a technické systémy.
Bezpečné parkování ocení každý. Systém čidel je poměrně známý a většina výrobců ho dává postupně i do levnějších modelů. Také systém Intuitive Parking Assist simuluje skutečnou situaci při parkování před předním a za zadním nárazníkem vozu, a to zvukově, ale i obrazově. U Lexusu vsadili místo změny frekvence tikání na zvyšování a zeslabování zvuku s blížící se překážkou. Přece jen nikdo nemá nervy na ječící mikrofon na hranici prasknutí ušního bubínku a ušetříte minimálně za lakýrníka. Poslední novinkou je systém KDSS (Kinetic Dynamic Suspension System), který využívá stabilizátoru k snížení naklopení karosérie vozu podle aktuální situace. Minimalizuje odlehčení kola a tím i následnou ztrátu trakce, čímž zlepšuje jízdní komfort a snižuje nebezpečí havárie. „Naše nové technologie ukazují zdokonalení systémů přispívajících k větší bezpečnosti, komfortu a pohodlí,“ prezentuje 4 novinky pro autosalon viceprezident marketingového oddělení Mark Templin. Foto: Toyota
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?