Různých obytných vozů a domů na kolečkách jsme vám již ukázali mnoho, ale tenhle je opravdu unikátní. Z tak trochu pouťově vypadajícího náklaďáku dokáže rodinka během chvilky postavit nefalšovaný hrad!
Justin Hayward a Jola Siezen jsou se svým synem stále na cestách. Je to hlavně kvůli Jolině práci, živí se jako artistka a stále mění místo pobytu. Protože chtěli mít kam se po práci vracet a nechtěli bydlet po motelech, rozhodli se mladí partneři postavit si dům na kolech. Tedy spíš hrad.
Koupili starý náklaďák a pustili se do práce. Výsledek je opravdu ohromující. Ve složeném stavu vypadá dům jako náklaďák se zvláštní přístavbou, ale když ho začnou rozkládat, spadne divákům čelist. Během chvilky se totiž vysune ze střechy terasa a z boků vyjedou dvě přídavné místnosti. Uvnitř se rozloží překvapivě prostorný byt, který má rozměry většího českého 1+1. A to vše v kabátku pohádkového hradu.
Celý dům je navržený velmi chytře. Má sluneční kolektory pro ohřev vody, na vrchu věžičky je dokonce prostor, kde ve velkém horku suší ovoce. Bezúčelné nejsou ani obě "věžičky." V jedné je toaleta, v druhé malá koupelna s pračkou a sprchou. Ve třetí věži nad kabinou náklaďáku se nachází prostorná ložnice se vstupem na obří střešní terasu.
Dokážete si představit život na zámku? A na zámku postaveném z náklaďáku?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.