Takhle by vypadala „sociální“ výbava nové Audi A4. Inu, představivosti se meze nekladou.
Kdo by neznal Fabii ve výbavě Junior. Nejosekanější výbava, která měla v základu jen volant, řadící páku, sedačky a čtyři plechová kola. Jasný cíl: co nejnižší cena. Jak by v podobné výbavě vypadala Audi A4 můžete vidět na přiloženém obrázku, jehož autorem je X-Tomi z Maďarska.
Všechna ta moderní výbava, jako LED světlomety, vnitřní osvětlení pomocí 30 LED diod, Wi-fi hotspot, 12,3 palcový displej, kožená sedadla, adaptivní tempomat a další desítky položek, všechny by byly pryč. Jen volant, nemetalická barva, 16“ plechová kola, látková sedadla a pod kapotou, třeba taková 1,2 TSI s výkonem 66 kW a pětistupňovou převodovkou.
Aby byla naše fiktivní výbava kompletní, musíme jí ocenit. Za verzi A4 limuzína s výbavou Junior a motorem 1,2 TSI 66kW, by jsme si mohli říct, třeba 499 990,-?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.