Takhle by vypadala „sociální“ výbava nové Audi A4. Inu, představivosti se meze nekladou.
Kdo by neznal Fabii ve výbavě Junior. Nejosekanější výbava, která měla v základu jen volant, řadící páku, sedačky a čtyři plechová kola. Jasný cíl: co nejnižší cena. Jak by v podobné výbavě vypadala Audi A4 můžete vidět na přiloženém obrázku, jehož autorem je X-Tomi z Maďarska.
Všechna ta moderní výbava, jako LED světlomety, vnitřní osvětlení pomocí 30 LED diod, Wi-fi hotspot, 12,3 palcový displej, kožená sedadla, adaptivní tempomat a další desítky položek, všechny by byly pryč. Jen volant, nemetalická barva, 16“ plechová kola, látková sedadla a pod kapotou, třeba taková 1,2 TSI s výkonem 66 kW a pětistupňovou převodovkou.
Aby byla naše fiktivní výbava kompletní, musíme jí ocenit. Za verzi A4 limuzína s výbavou Junior a motorem 1,2 TSI 66kW, by jsme si mohli říct, třeba 499 990,-?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.