Nová C5ka je sice ve vývoji ale zatím se počítá jen s prodejem na trhu v Číně. Evropská budoucnost sedanu střední velikosti je však hodně nejistá, protože Citroën neví jistě, jestli by se jej zde ještě vyplatilo prodávat. Nová C5 musí představovat životaschopný obchodní produkt, zejména s přihlédnutím k vozům v D-segmentu, protože dnes frčí hlavně vozy kategorie crossover a SUV.
Už dříve také Citroën prohlásil, že přestane nabízet hydropneumatické odpružení podvozku Hydractive, které i dnes nabízí současná generace modelu C5. Koncern PSA proto začal pracovat na novém " sofistikovaném"odpružení, ale další podrobnosti si zatím výrobce nechává pro sebe.
Termín, kdy se objeví nová generace C5, výrobce ještě oficiálně neřekl, ale s největší pravděpodobností se tak stane během příštích dvou let. Přihlédnout se totiž musí k tomu, že současná generace je v prodeji už od roku 2008.