Jestli jste fanoušky fotbalu a auta vám přitom nejsou cizí, pak vás jistě zajímá, čím že se fotbalisté vydělávající miliony korun vlastně vozí nejčastěji.
Zajímavý průzkum provedla finančí společnost Oracle Finance, která sestavila seznam deseti nejlepších aut pro fotbalisty. V žebříčku rozhodně nečekejte žádné manažerské vozy typu Volkswagen Passat či Audi A8. Fotbaloví hráči si musí nejen na hřišti udržovat svou dravost a i v běžném životě musí prostě reprezentovat.
Podle výzkumu agentury Oracle, je nejoblíbenější model fotbalistů nový Land Rover Range Rover. To asi není příliš velké překvapení, protože velká SUV jsou v jejich společnosti k vidění snad nejčastěji. Kategorie SUV ostatně až na výjimky tvoří celý seznam, kam se řadí také model Q7 od Audi. Dále pak BMW X5 a samozřejmě nesmí chybět ani Porsche Cayenne.
Najdou se i zmíněné výjimky, jako je například Bentley Continental GT či Lamborghini Gallardo. Na dalších příčkách se ukázaly vozy jako je Ferrari 458, Maserati Gran Turismo a Aston Martin DB9. Jak je vidět, fotbal hýbe světem a reprezentace je potřeba nejen na trávníku.
Zdroj: Oracle Finance
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.