Jestli jste fanoušky fotbalu a auta vám přitom nejsou cizí, pak vás jistě zajímá, čím že se fotbalisté vydělávající miliony korun vlastně vozí nejčastěji.
Zajímavý průzkum provedla finančí společnost Oracle Finance, která sestavila seznam deseti nejlepších aut pro fotbalisty. V žebříčku rozhodně nečekejte žádné manažerské vozy typu Volkswagen Passat či Audi A8. Fotbaloví hráči si musí nejen na hřišti udržovat svou dravost a i v běžném životě musí prostě reprezentovat.
Podle výzkumu agentury Oracle, je nejoblíbenější model fotbalistů nový Land Rover Range Rover. To asi není příliš velké překvapení, protože velká SUV jsou v jejich společnosti k vidění snad nejčastěji. Kategorie SUV ostatně až na výjimky tvoří celý seznam, kam se řadí také model Q7 od Audi. Dále pak BMW X5 a samozřejmě nesmí chybět ani Porsche Cayenne.
Najdou se i zmíněné výjimky, jako je například Bentley Continental GT či Lamborghini Gallardo. Na dalších příčkách se ukázaly vozy jako je Ferrari 458, Maserati Gran Turismo a Aston Martin DB9. Jak je vidět, fotbal hýbe světem a reprezentace je potřeba nejen na trávníku.
Zdroj: Oracle Finance
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.