Nissan představil Skyline 200GT-T pro Japonsko, který bude nabízen pod dceřinou automobilkou Infiniti.
Skyline začíná velkolepě. O pohon se nebude starat agregát z Japonských dílen, ale z Německých. Na pomoc si Japonci přizvali Německé konstruktéry z Mercedesu a tak se v novém Skyline 200GT-T objeví dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 211 koní a maximem točivého momentu 350 Nm.
Nissan neodhalil žádné jízdní výkony a při otázce jaké můžeme čekat zrychlení a maximální rychlost, suše konstatoval, že se zákazníci mohou těšit na vzrušující jízdní vlastnosti, bleskové reakce na plyn a skvělé zrychlení“.
Kromě nového motoru, dostane Skyline upravenou zadní nápravu, voliče jízdních režimů a adaptivní řídící systém. Nissan očekává, že měsíčně prodá jen 200 kusů.
Zdroj: Infiniti
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?