Nissan představil Skyline 200GT-T pro Japonsko, který bude nabízen pod dceřinou automobilkou Infiniti.
Skyline začíná velkolepě. O pohon se nebude starat agregát z Japonských dílen, ale z Německých. Na pomoc si Japonci přizvali Německé konstruktéry z Mercedesu a tak se v novém Skyline 200GT-T objeví dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 211 koní a maximem točivého momentu 350 Nm.
Nissan neodhalil žádné jízdní výkony a při otázce jaké můžeme čekat zrychlení a maximální rychlost, suše konstatoval, že se zákazníci mohou těšit na vzrušující jízdní vlastnosti, bleskové reakce na plyn a skvělé zrychlení“.
Kromě nového motoru, dostane Skyline upravenou zadní nápravu, voliče jízdních režimů a adaptivní řídící systém. Nissan očekává, že měsíčně prodá jen 200 kusů.
Zdroj: Infiniti
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.