Nissan představil Skyline 200GT-T pro Japonsko, který bude nabízen pod dceřinou automobilkou Infiniti.
Skyline začíná velkolepě. O pohon se nebude starat agregát z Japonských dílen, ale z Německých. Na pomoc si Japonci přizvali Německé konstruktéry z Mercedesu a tak se v novém Skyline 200GT-T objeví dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 211 koní a maximem točivého momentu 350 Nm.
Nissan neodhalil žádné jízdní výkony a při otázce jaké můžeme čekat zrychlení a maximální rychlost, suše konstatoval, že se zákazníci mohou těšit na vzrušující jízdní vlastnosti, bleskové reakce na plyn a skvělé zrychlení“.
Kromě nového motoru, dostane Skyline upravenou zadní nápravu, voliče jízdních režimů a adaptivní řídící systém. Nissan očekává, že měsíčně prodá jen 200 kusů.
Zdroj: Infiniti
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.