A máme tu snad vůbec první požár zcela nové vlajkové lodi od Mercedesu, která způsobila totální zničení celé přední části vozidla a také části interiéru.
Obětí se stal 2 Mercedes-Benz třídy S 350 Bluetec, u kterého naprosto nečekaně propukl vcelku mohutný požár v motorovém prostoru. Nový S-Class zakoupil před dvěma týdny jeden německý důchodce ze Severního Porýní-Vestfálska a po 14 dnech se z nového mercedesu stala kopa šrotu. Majitel si při jízdě všiml, že se z pod kapoty začíná valit hustý dým a po jejím následném otevření vyšlehli z motoru velké plameny.
I přes to, že se ihned k vozu seběhli okolní řidiči a také zaměstnanci z nedaleké firmy, vůz se nepodařilo zachránit a škody jsou fatální. Na místě zasahovalo celkem 18 hasičů a tři požární vozidla. Snad jedinou dobrou zprávou je to, že majitel Mercedesu nebyl nijak zraněn.
Zdroj: Merkur-online.de
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.