Nové video výrobce supersportovních vozů pod označením Design by Air – „Koncipováno aerodynamikou“
Automobilka McLaren vypustila do světa video s názvem „Design by Air“. Jak už samo označení napovídá, jeho hlavním námětem je aerodynamika a její tvorba u modelu P1.
Výrobce tak světu demonstruje, že výsledných parametrů vozu nebylo dosaženo jen užitím velmi výkonné pohonné jednotky, nýbrž i moderním a zcela efektivním návrhem karoserie, mající ty nejlepší aerodynamické vlastnosti. Téměř zanedbatelný součinitel odporu vzduchu a jiné.
Samozřejmostí je pak 3,8 l osmiválec, podporovaný elektromotorem, jehož celkový výkon přesahuje 900 koňských sil.
Video nebude zdá se jediné. Plánovaná je kratší série, čítající ještě jeden kus. Zde se bude řešit užití ultralevých kompozitních materiálů. Těšit se tak můžeme na úžasný 3D model z uhlíkových vláken.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.