Americký národ chce vždy něco víc. Věřme, že značka Honda nezpůsobí příchodem automobilů Odyssey „boom“, který by znervóznil už tak nejistou situaci na poli akcií a světa Wall Street
Automobilka honda přichází nově na americký trh s vozem, vybaveným zabudovaným vysoce výkonným vysavačem. Sací systém, pod továrním označením VAC, je umístěn vlevo ve schránce nad kolem uvnitř zavazadlového prostoru.
Více méně klasický sáčkový vysavač je světovou premiérou, proto přichází jasná otázka, zda se dosti zvláštní inovativní vybavení stane standardem sériové výroby i u jiných výrobců a automobilek. Firma Shop-Vac, mající zodpovědnost za toto vylepšení, vidí ve vysavači slibnou budoucnost.
Osobně bych zkusil spíše čínský či indický trh. Je však pravda, že Američané, kovbojové ze Západu s kolty posazenými proklatě nízko, automobily s několikrát přeplňovanými bestiálními agregáty, jsou možná ideálním zkušebním vzorkem.
Hadice údajně dosáhne k nohám všech cestujících, funkce je zajištěna při zapnutém i vypnutém motoru. Opatrně však s bateriemi. Ty se rády vybíjejí na zvlášť nepříjemných místech, zvlášť pokud se jedná o hodnotu pouhých 8 minut. Více než pětimetrový Odyssey Elte Touring nabídne mnohé. Sedm míst k sezení, velký zavazadlový prostor a mnoho dalšího.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?