Kvalitních testů a recenzí, zabírajících se výkonem a designem vozů, je na našich stránkách mnoho. Je tomu tak i na jiných nejmenovaných webových serverech a fórech. Napadlo nás: „Napišme report o vozech roku 2012, dělený podle rozměrů jejich uživatelů.“
Nebudeme se zbytečně rozepisovat, nebudeme uvádět, jak se v tom kterém autě příjemně sedí nebo jak náramné jsou zde opěrky hlavy a loktů. Uvedeme stručný, vše říkající odstupňovaný přehled vozů pro obě výškové kategorie. A to vždy deset nejoptimálnějších a deset nejméně vhodných. Tady je máme.
Nejlepší vozy pro velké / malé
Nejhorší vozy pro velké / malé
Audi A8
BMW Z4
Ford Flex
Fisker Karma
Honda Odyssey
Ford Focus ST
Lexus GS
Jeep Liberty
Lexus LS
Land Rover Range Rover Evoque
Mercedes-Benz E-Class
Mitsubishi i-MiEV
Mercedes-Benz S-Class
Nissan Z
Subaru Forester
Porsche Boxster
Volvo S80
Toyota Tacoma
Volvo XC70
Toyota Yaris
Acura MDX
Chevrolet Camaro
BMW 7 Series
Dodge Ram 1500
Honda Accord
Dodge Ram 2500
Honda Odyssey
Jeep Liberty
Hyundai Equus
Jeep Wrangler Unlimited
Lexus ES
Mazda MX-5 Miata
Lexus LS
Mitsubishi Lancer Evolution
Lexus RX
Nissan Z
Mercedes-Benz S-Class
Porsche Boxster
Subaru Forester
Toyota FJ Cruiser
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.