Kvalitních testů a recenzí, zabírajících se výkonem a designem vozů, je na našich stránkách mnoho. Je tomu tak i na jiných nejmenovaných webových serverech a fórech. Napadlo nás: „Napišme report o vozech roku 2012, dělený podle rozměrů jejich uživatelů.“
Nebudeme se zbytečně rozepisovat, nebudeme uvádět, jak se v tom kterém autě příjemně sedí nebo jak náramné jsou zde opěrky hlavy a loktů. Uvedeme stručný, vše říkající odstupňovaný přehled vozů pro obě výškové kategorie. A to vždy deset nejoptimálnějších a deset nejméně vhodných. Tady je máme.
Nejlepší vozy pro velké / malé
Nejhorší vozy pro velké / malé
Audi A8
BMW Z4
Ford Flex
Fisker Karma
Honda Odyssey
Ford Focus ST
Lexus GS
Jeep Liberty
Lexus LS
Land Rover Range Rover Evoque
Mercedes-Benz E-Class
Mitsubishi i-MiEV
Mercedes-Benz S-Class
Nissan Z
Subaru Forester
Porsche Boxster
Volvo S80
Toyota Tacoma
Volvo XC70
Toyota Yaris
Acura MDX
Chevrolet Camaro
BMW 7 Series
Dodge Ram 1500
Honda Accord
Dodge Ram 2500
Honda Odyssey
Jeep Liberty
Hyundai Equus
Jeep Wrangler Unlimited
Lexus ES
Mazda MX-5 Miata
Lexus LS
Mitsubishi Lancer Evolution
Lexus RX
Nissan Z
Mercedes-Benz S-Class
Porsche Boxster
Subaru Forester
Toyota FJ Cruiser
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.