Ford C-MAX byl ve studii spolehlivosti automobilů vydávané organizací DEKRA vyhlášen „Autem roku“. Tato prestižní německá studie zároveň označila C-MAX za nejspolehlivější hatchback a Focus za nejspolehlivější kompaktní vůz.
Za poslední tři roky byly vozy Ford ve výroční studii DEKRA oceněny již dvanáctkrát. Studie vychází z 15 milionů technických kontrol automobilů, uskutečněných během dvou let.
„Vozy Ford se podrobují extrémně náročnému testování, proto se vyznačují vysokou úrovní spolehlivosti i při tom nejtvrdším zacházení,“ řekla Barb Samardzich, viceprezidentka Ford of Europe pro vývoj produktů. „DEKRA je velmi respektovaná organizace a my jsme velmi hrdí na ocenění, kterého se nám v její zprávě dostalo.“
Ford C-MAX dosáhl indexu spolehlivosti DEKRA Fault Index (DFI) 97,7 a byl tak jmenován „Autem roku“ společně s modelem BMW Z4, který si připsal stejný výsledek. Třetí skončil Mercedes-Benz třídy E. Ford Focus zvítězil ve své kategorii s hodnotou DFI 97,3.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?