Výrobnú linku vo francúzskom meste Poissy dnes opustil už 200 000 Citroen DS3, ktorého výroba prebieha od roku 2010, pri tejto príležitosti sa s vami podelíme o zopár zaujímavých zaujímavostí.
O rastúci trend predaja malého štýlového Citroenu sa čoskoro postará model DS3 Cabrio, ktorý bude svojimi tvarmi ešte príťažlivejší ako trojdverový hatchback.
Citroen DS3, ktorý dnes opustil továreň s poradovým číslom 200 000, bol vyrobený vo verzii SportChic a je určený pre zákazníkov v Španielsku. Pod jeho kapotou sa ukrýva preplňovaný benzínový štvorvalec 1,6 THP s maximálnym výkonom 155 konských síl.
Pri tomto sympatickom jubileu uvedieme zopár zaujímavostí. Citroen DS3 sa 2/3 podieľa na výrobe modelovej rady DS, jedna tretina zákazníkov si objednáva najluxusnejšiu verziu modelu Jeho predaj práve prebieha v Európe, Rusku, Argentíne, Brazílii a v Číne. Citroen DS3 získal už dvakrát titul majstra sveta v rally WRC v rokoch 2011 a 2012.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?