To, že slavný český moderátor, herec a muzikant rád tráví svůj volný čas na golfovém hřišti, je všeobecně známo. Podobně jako to, že bílá barva je barvou golfu.
Málokdo však tuší, že právě bílou barvu si Marek Eben přál – a to na karoserii své oblíbené „cé-pětky“.Takže když dostal příležitost vyměnit svůj hnědý vůz Citroën C5 za jeho modernější verzi v perleťově bílé barvě, neváhal. Spojení hydrauliky a dvojitého šípu v podobě Citroënu C5 totiž Marka Ebena zaujalo natolik, že se tentokrát jednalo již o jeho osmou C5. A čím se kromě barvy lišil nový vůz od předchozí verze? Například novou maskou chladiče se zaoblenějším dvojitým šípem, novým designem disků kol, novým čalouněním sedadel, modernizovaným hifi systémem, navigací nebo couvací kamerou.Vůz C5 s hydropneumatickým pérováním, který bude Marka doprovázet na cestách, se i s příplatkovou výbavou nabízí za 953 900 Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?